- Anoniem23 februari 2016 om 02:20
Hoi
Ik ben 6 dec gestopt met de prikpil daar ben ik maar een half jaar aan geweest en wert overgens gewoon ongestelt tijdens de prikpil en ben een week naar 6 dec gewoon ongesteld geworden,(wel oud bloed dan maar toch) nu zat ik te wachten op een nieuwe periode en die kwam maar niet en kwam maar niet. In de afgelopen maanden pijnelijken en grootere boorste gekregen soms misselijk maar dan alleen savonds bijna 7 kilo aangekomen en zeker zichtbaar dikker geworden veelmaagzuur soms ook erg vermoeid terwijl ik niets gedaan heb. Heb ook al 4 testen gedaan van de kruitvat de goedkoopste en komt allemaal uit niet zwanger maar ik heb zo iets er klopt iets niet. Een week geleden dacht ik van aaa yes ik wordt ongesteld want voelde hevige buikpijn en vervolgens niets! Wat is dit en heeft iemand dit ooi meegemaakt en mocht ik toch zwanger zijn tot waneer kan je het weg laten halen max.1 reactieReagerenJohn (moderator)
23 februari 2016 om 10:40Ik denk dat het goed om z.s.m. naar de huisarts te gaan om een bloedtest te doen als je denkt toch zwanger te kunnen zijn.
Reageren
Een abortus is toegestaan tot 24 weken van de zwangerschap.