- Anoniem24 april 2014 om 08:39
Ik ben zwanger en weet bijna wel zeker dat mijn vriend de vader is, maar zit met het volgende en schaam me er erg voor..
ik ben naar bed geweest met iemand anders, dit was met condoom, en deze is voor zover er te zien was intact gebleven. Dit was vlak voor mijn vruchtbare periode. op de 5e van de maand
Terug gerekend de dag voor mijn eisprong sex gehad met mijn vaste partner (7e van de maand), de dagen erna gok ik ook, maar dat kon ik niet helemaal meer terug vinden.
De 8e of 9e van de maand zou mijn eisprong zijn geweest.Hoe groot schat u de kans dat dit kindje toch van iemand anders kan zijn? Ik vind het zo erg en word er gek van.
Bedankt,
Josh3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 april 2014 om 09:20Als de condoom goed is gebruikt en deze niet stuk is gegaan, zal dat niet de vader zijn.
ReagerenAnoniem24 april 2014 om 14:20Hoi Tandor,
Bedankt voor je reactie. Wat wordt er nou precies verstaan onder ‘goed gebruiken’?
Reageren
We hebben vanaf het begin meteen een condoom gebruikt, dus niet eerst even zonder. Hij is ook goed omgedaan, dus niet eerst binnenste buiten. Mocht het ’tuutje’/resevoir niet goed genoeg zijn dichtgedrukt tijdens het omdoen, wat is dan het gevaar? dat hij knapt, of kan er dan ook sperma over de rand vh condoom heen komen?John (moderator)
24 april 2014 om 19:11Uit hetgeen je schrijft, maak ik op dat hij goed is gebruikt.
Reageren
Als het reservoir niet goed dichtgedrukt is kan hij scheuren of knappen. En dat is niet aan de orde.