- xmaudy.26 november 2012 om 19:08
hee lieve allemaal! ik heb al eerder wat dingen op deze site gezet.. en hoop dat jullie mij nog 1x kunnen helpen.
ik ben bang dat ik zwanger ben.. ik heb namelijk last van mij borsten en stemmingswisselingen.. maar dat kan natuurlijk ook van de pubertijd zijn?ik heb nooit onveilig gevreeƫn, ik slik namelijk de pil en we gebruikte een condoom. hij is nooit in mij klaargekomen, dus dan is de kans nog kleiner? nu heb ik wel soms steken in mijn onderbuik, maar ik ben niets aangekomen. verder ben ik licht ongesteld geworden, licht rood en soms een beetje meer bloed, na de stopweek heb ik 2 testen gedaan, eentje met ochtendurine en eentje met gewoon van overdag: allebei zeiden ze negatief.
ik voel me nu nog niet helemaal lekker, mijn borsten doen nog pijn en ik heb gister gevreeƫn en heb nu buikpijn, ik heb ook nog mijn urine laten onderzoeken omdat ik dacht dat ik blaas ontsteking had, dat is niet zo maar het zat tegen een blaas infectie aan.
is er nu nog een kans dat ik zwanger kan zijn?
de kans lijkt mij heel erg klein natuurlijk, maar ik ben er toch bang voor? of ben ik gewoon lekker aan het puberen? ik ben net 16.alvast bedankt.
1 reactieReagerenFee27 november 2012 om 10:44Je slikt de pil en gebruikt condoom. Dan kan je echt niet zwanger zijn.
Reageren