- Anoniem13 maart 2014 om 11:52
Dag mensen,
Het klinkt misschien als een hele rare vraag.. Maar ik heb onlangs seks met kleren aan (weet niet hoe ik t anders moet verwoorden :$) met mijn vriend gehad. We hadden beide kleren. We zijn beide klaargekomen en ik dacht dat ik er natuurlijk niet zwanger van kan worden. Alleen nu ong 2 weken later heb ik alle symptomen die horen bij het zwanger worden:
.Hoofdpijn
.Misselijkheid
.Duizeligheid
.Vermoeidheid
.Onderbuikpijn
.Last van onderrug
.Spierpijn
.Heeeeel veel en heeel snel erg koud
.Donkere urine
.Gevoelige en grotere borsten
.Slecht ruikende adem?! (Terwijl ik zoals altijd 3x mijn tanden poets)
Ik vrees nu dat ik zwanger ben door al deze symptomen. Ik ben nooit ziek en de afgelopen dagen voel ik me heel ziek en moe.
Kan het zo zijn dat zijn sperma of voorvocht toch binnen mij is gekomen?
Het klinkt als een hele kinderlijke vraag, maar door deze symptomen weet ik niet zo goed wat ik moet.. Wanneer zou ik een zwangerschapstest kunnen doen?Hoop op een reactie.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 maart 2014 om 13:35Sperma gaat niet door kleren heen. Dus zwanger kun je daar niet van zijn.
Heb je er wel eens over gedacht dat de symptomen die je hebt ook heel goed bij de griep of een andere virusinfectie passen?
ReagerenAnoniem13 maart 2014 om 14:08Bedankt voor je reactie.
Dat is dus ook wat ik dacht. Maar tijdens zulke momenten ga je van het ergste uit (begrijp me niet verkeerd zwanger zijn lijkt me geweldig.. Alleen niet nu).Ik heb zitten googlen wat ik mogelijk kan hebben. Maar waar ik telkens op uitkom is zwanger zijn..
Heb me voorgenomen dat als ik me volgende week nog steeds zo voel, ik langs de dokter ga en desnoods een bloedonderzoek ga doen. Wat kan het zijn?
ReagerenJohn (moderator)
13 maart 2014 om 14:24Van klaarkomen met je kleren aan kun je ONMOGELIJK zwanger worden.
Wat kan het zijn? De griep is het meest waarschijnlijke. Wanneer komt je menstruatie?
ReagerenAnoniem13 maart 2014 om 14:37Bedankt. Dat is wat ik nodig had. Ik ben niet zwanger.
Volgend weekend zou ik ongesteld moeten worden.
Reageren
Maar denk ook dat het de griep is.