Zoeken Vraag het forum

zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • lila

Hallo,

Momenteel zou ik ruim 28 weken zwanger moeten zijn. Ik heb alleen heel wat tests gedaan en een echo 1 mei, en die waren allemaal negatief en op de echo was niets te zien. Toch word ik wel dikker en mijn buikje is wat boller(onder mn navel) wel kan ik mijn buik vastpakken als soort vetrol. Ik ben overigens wel gewoon ongesteld geweest(wel minder dan normaal), slik de pil en hij was niet gekomen..
    zou ik toch zwanger kunnen zijn of niet?

14 reacties
    Reageren
    anoniem

Als je een echo hebt gehad, dan lijkt het me niet dat je zwanger bent. Daar kunnen ze het gewoon op zien.

Reageren
    Anoniem

misschien schijnzwanger

Reageren
    Lola

Onmogelijk! Mag ik vragen hoe oud jij bent?

Reageren
    lila

Dat mag je vragen, ik ben 20. Maar dan zal ik t ff uit mn hoofd zetten

Reageren
    Sanna

Als testen en de echo negatief zijn, ben je echt niet zwanger. En hoe kom jij aan 28 weken dan? Dan ben je al 7 maanden??? En je hebt alleen een vetrolletje?

Reageren
    Pien

Met 7 maanden voel je al een kindje hoor. En heb je echt wel een buik! Ik ben ook benieuwd waarom jij denkt dat je al 7 maanden zwanger bent?

Pien

Reageren
    lila

Nou toen was laatste keer seks,dus zou dan zolang zwamger zijn. Maar ik denk het omdat mijn lichaam gewoon verandert,wordt steeds dikker. Maar dat kan natuurlijk ook andere redenen hebben. Ik denk dat het is omdat ik er zo bang voor ben dat het gebeurt…maar het kan inderdaad ook eigenljjk niet…voel af en toe wel wat,maar dat zijn gewoon mn darmen denk ik

Reageren
    Pien

Hoe oud ben jij Lila? Wanneer ben je voor het laatst ongesteld geweest?

Reageren
    lila

Ik ben 20 en ben 1,5 week terug geloof ik voor het laatst ongesteld geweest. gewoon zoals het hoorde met de pil..Heb ook geen menstruatie gemist,alleen iets minder.

Reageren
    John (moderator)

Lila,
    Als je 28 weken zwanger bent heb je dus normaliter echt een forse buik. Bovendien schopt en slaat je baby dan in je buik. Je hebt dan “leven” zoals men dat ook wel eens noemt. En regelmatig ongesteld ben je dan ook niet meer.
    Je bent beslist niet zwanger.

Reageren
    lila

Dank jullie wel allemaal!Het zal dan inderdaad niet zo zijn. Heeft er iemand alleen een idee hoe ik dit helemaal uit mn hoofd kan zetten? Word er onderhand beetje gek van..

Reageren
    Pien

Je bent 20 en je bent aan de pil en je bent al die tijd gewoon ongesteld geworden. Hoe denk je dan serieus dat je zwanger kunt zijn?! Onmogelijk!

Reageren
    Pien

Doe een zwangerschapstest. Dan zie je het met je eigen ogen!

Groetjes

Reageren
    lila

Die werken nu niet meer. Maar verzin wel wat dan om het te vergeten

Reageren
Reageer op: zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.