- Nora1 juni 2013 om 21:27
Ik ga maandag of dinsdag nog 1 keer een thuistest doen, en als die negatief is dan bel ik gelijk de huisarts voor een afspraak, zo is mij dat ook aangeraden door de huisarts zelf.
Nog een paar dagen wachten (als er geen menstruatie komt tenminste)John (moderator)
1 juni 2013 om 22:14Succes !
Laat even wat weten als je de test hebt gedaan of bij de huisarts bent geweest.
Groet
Reageren
TandorAnoniem3 januari 2014 om 13:28Hallo. Ik herken het ook. Zit zelf ook te sukkelen. Zou ik het nou wel zijn ofniet. Ik ben wel aan de pil. Heb in me stopweek bruin bloed gehad 2 dagen. Daarna beetje rood. Maar echt niet veel. Krijg steeds warmte aanvallen. Soms misselijk. Hartkloppingen en steken in me borsten. Me vriend zegt dat ik grotere borsten heb. En me buik rommeld steeds. Als ik net gegeten heb, heb ik het gevoel dat ik na half uur weer moet eten. Honger gevoel. Ik had testen gedaan maar waren negatief. Kan te vroeg zijn geweest. Ik test volgende week weer want moet weer met de pil beginnen. Ben echt benieuwd. Het Is wel welkom in ieder geval.
ReagerenAnoniem14 februari 2014 om 09:18Anoniem7 maart 2014 om 06:49Kan iemand me helpen?
Ik ben 14/02 naar de gynae geweest om te checken of er een eitje aan het rijpen was na het gebruik van Clomid (gezien ik vanzelf geen eisprong krijg)
Die zei me dat de eisprong waarschijnlijk voor de 17e februari zou zijn
ik moest 24/02 bloed laten trekken om dan effectief zeker te zijn of er een eisprong was of niet… ze heeft me niet teruggebeld, dus ik ga uit van “geen nieuws = goed nieuws” in dit geval, alles ok en dus eisprong gehad.Vorig weekend had ik 2 dagen een kleine bloeding, helemaal niet veel dus volgens mij sowieso niet mijn maandstonden. ik dacht dat 14 dagen na eisprong mn regels gingen komen, of dat ik positief zou testen … maar helaas, geen van beide.
Ik weet niet wat er aan de hand is, zou ik alsnog mijn regels krijgen, of zijn de testen gewoon vals negatief?
Iemand ervaring?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2014 om 13:56Ik zou wel even bellen met de gynaecoloog om te vragen wat de uitslag was van de bloedtest.
Als je eisprong rond de 17de is geweest, zou je menstruatie er een dezer dagen moeten aankomen. Gewoon even afwachten.
ReagerenAnoniem8 maart 2014 om 07:26Ik heb gebeld en ze zei dat het mogelijk is dat de HCG waarden nog niet tonen in de urine, dus ik moet vandaag een bloedstaal laten nemen.
ik vroeg haar naar de bloedtest omtrent de eisprong en ze zei dat ze mij had gebeld als het negatief had geweest. dus zij is ervan overtuigd dat er een eisprong is geweest
Ik ben benieuwd!
ReagerenAnoniem28 december 2014 om 15:16Ook hier hetzelfde! Alleen ben ik inmiddels 11 weken overtijd.. Na m’n eerste week overtijd heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Ik ging er al vanuit dat er niks aan de hand was maar afgelopen weken kom ik heel erg aan ( m’n onderbuik steekt erg uit, had hier voorheen geen buik dus dat begint echt op te vallen, ik eet gezond en sport ook 3 keer in de week) heb de laatste tijd erg last van brandend maagzuur.. M’n borsten zijn ook nog steeds gevoelig.. Zou ik dan toch zwanger zijn? Vanochtend weer getest maar deze was ook negatief..
ReagerenJohn (moderator)
28 december 2014 om 17:38Zou het met 11 weken overtijd dan niet tijd worden om naar de huisarts te gaan en een bloedtest te laten doen?
ReagerenJK22 november 2015 om 05:58Hallo allemaal,
Reageren
Ook ik heb het gevoel dat ik zwanger ben!
Gister zou mijn menstruatie moeten beginnen, maar is nog niet gebeurd. Hij is altijd heel regelmatig.
Mijn borsten zijn extreem gevoelig en opgezet, heb ik normaliter ook nooit last van.
Vanochtend een test gedaan, maar die was negatief.
Maar nu zit ik zo in onzekerheid!
Ik weet bijna zeker dat ik zwanger ben! Nou heb ik binnenkort een afspraak bij de Gyneacoloog voor een uitstrijkje (deze afspraak stond al) , zou die misschien gelijk kunnen zien of ik zwanger ben??Anoniem27 november 2015 om 02:24Debs4 december 2018 om 16:22Goedendag
Ik was in okt op 14 okt heftig ongesteld net als altijd iets heftiger en dan op 6 nov in de avond heel licht bloedverlies wat maar 2 a3 dagen heeft aangehouden meerdere testen gedaan maar die zegt niet zwanger maar denk tof echt dat me laatste lichte bloeding een innesteling geweest kan zijn kan iemand me vertellen of dat kan i km heb nog geen kids ik gebruik geen anticonceptie en heb een kinderwens.
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2018 om 00:17Die vraag kan niemand zo beantwoorden
Reageren