Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kitty

Hallo.

ik heb al een paar weken geen pil geslikt en onveilige sex gehad met mijn vriend. mijn vriend komt altijd klaar in mij beetje dom natuurlijk dat ik het niet onveilig doe i know that! alleen ik weet niet wanneer mijn eisprong is en wanneer ik dus vruchtbaar ben en weet eigenlijk ook niet meer wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Ik heb dus vandaag sex gehad met mijn vriend en na de sex had ik dunne slijm en het was ook elastisch alleen is mijn vraag zou ik misschien zwanger kunnen zijn? het klinkt misschien ook heel raar maar ik voelde de slijm ook na beneden komen net als dat je voelt bloed na beneden komen. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest met mijn vraag en hoop dat jullie mij iets meer zou kunnen vertellen.

mvg. Kitty

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Beste Kitty,
    De eisprong is bij een menstruatie cyclus van 28 dagen tussen de 11de en 18de dag van de cyclus.
    Hoe komt het dat je niet weet wanneer je de laatste keer ongesteld bent geweest?
    Hoe oud ben je?
    Hoe lang menstrueer je al? Vanaf welke leeftijd?
    Hoeveel weken heb je de pil niet meer geslikt?

Uitgaande van hetgeen je schrijft is het het heel goed mogelijk dat je zwanger bent. Doe een zwangerschapstest.

Reageren
    John (moderator)

Hallo…..

ik ben 20 jaar oud. ik menstrueer al vanaf mijn 12e ofso. ik heb de pil al een maand niet geslikt zoiets.

ik ga denk ik wel even een zwangerschaps test halen voor de zekerheid.

Reageren
    Lola

Tsja, dat lijkt me wel verstandig. Tenzij je nu al moeder wilt worden?! Houd je ons op de hoogte!

Liefs Lola

Reageren
    Kitty

Hallo Lola….

nou liever wil ik nu nog geen moeder wonen ben ik nog wel te jong voor! maar als ik wel zwanger ben is het kind van harte welkom dat kan ik je wel verzekeren….. had sowieso al een kinderwens maar nou nog niet maar is niet erg. ik houd jullie zeker op de hoogte…

liefs Kitty

Reageren
    Kitty

Hallo Lola.

Zoals beloofd zou ik je op de hoogte houden. Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan en het was negatief…. ik ben inmiddels al ongesteld geweest… ik wou idd niet zwanger worden want ik ben nog te jong alleen aan de ene kant ben ik wel teleurgesteld want nu ben ik bang dat ik niet zwanger kan raken…. hoop dat dat natuurlijk niet het geval is….

Liefs, Kathleen

Reageren
    Lola

Nee joh, niet gaan doemdenken! Maak eerst je studie lekker af en als je echt klaar bent voor een kindje en het lukt niet 1-2-3, dan zijn er nog genoeg manieren om te achterhalen waarom het eventueel niet lukt. Maar nogmaals: niet doemdenken!

Lola

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.