- Anoniem17 juni 2009 om 07:20
Hallo,,
Ik heb vorige week seks gehad en daarvoor met mijn vriend zonder condoom en ik ben niet aan de pil.. En hij is klaar gekomen.. Maar ik moest afgelopen weekend ongesteld worden ben een beetje raar ongesteld geworden of juist niet/ het was net oude bloed van die bruin spul en volgende dag bijna niets meer.. En nu heb ik erg last van mijn buik, misselijk etc. Ik ben bang dat ik zwanger ben:(.. En durf geen zwangerschapstest te halen, stel als een bekende mij ziet ofzo..
gr.
5 reactiesReagerenNietje17 juni 2009 om 10:36Tja, wij kunnen natuurlijk ook niet weten of je zwanger bent, daarvoor moet je toch echt testen.
Reageren
Misschien wil je vriend er ééntje kopen?Nicoline17 juni 2009 om 12:27De enige manier om zekerheid te hebben in een zwangerschapstest doen. of je kunt wachten tot je buik dikker wordt, dan weet je het ook zeker.
Niet onaardig bedoeld, begrijp me goed, maar als je zo volwassen bent om onveilig te vrijen, dan moet je eigenlijk ook zo volwassen zijn om een zwangerschapstest te doen.
Dit is volwassen worden. En soms gaat dat gepaard met wat heftigere zaken dan een zwemdiploma of je eerste pyama-feestje…
ReagerenAnoniem17 juni 2009 om 13:58Ik denk dat ik toch maar aan mijn vriend vraag of hij er een wil halen..
Toch bedankt voor jullie reactié’s…
ReagerenImke17 juni 2009 om 14:05Dapper en verstandig. Als je een test gedaan hebt, heb je zekerheid. Lees wel voor gebruik even goed de bijsluiter over hoe je de test moet uitvoeren en op welke dag het een betrouwbare uitslag geeft. Succes grote meisje.
ReagerenAnoniem17 juni 2009 om 17:15Dankjeee,, Jaa zal ik doen hopelijk komt t goed.
Reageren