Zoeken Vraag het forum

Ben ik zwanger??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,,

Ik heb vorige week seks gehad en daarvoor met mijn vriend zonder condoom en ik ben niet aan de pil.. En hij is klaar gekomen.. Maar ik moest afgelopen weekend ongesteld worden ben een beetje raar ongesteld geworden of juist niet/ het was net oude bloed van die bruin spul en volgende dag bijna niets meer.. En nu heb ik erg last van mijn buik, misselijk etc. Ik ben bang dat ik zwanger ben:(.. En durf geen zwangerschapstest te halen, stel als een bekende mij ziet ofzo..

gr.

5 reacties
    Reageren
    Nietje

Tja, wij kunnen natuurlijk ook niet weten of je zwanger bent, daarvoor moet je toch echt testen.
    Misschien wil je vriend er ééntje kopen?

Reageren
    Nicoline

De enige manier om zekerheid te hebben in een zwangerschapstest doen. of je kunt wachten tot je buik dikker wordt, dan weet je het ook zeker.

Niet onaardig bedoeld, begrijp me goed, maar als je zo volwassen bent om onveilig te vrijen, dan moet je eigenlijk ook zo volwassen zijn om een zwangerschapstest te doen.

Dit is volwassen worden. En soms gaat dat gepaard met wat heftigere zaken dan een zwemdiploma of je eerste pyama-feestje…

Reageren
    Anoniem

Ik denk dat ik toch maar aan mijn vriend vraag of hij er een wil halen..

Toch bedankt voor jullie reactié’s…

Reageren
    Imke

Dapper en verstandig. Als je een test gedaan hebt, heb je zekerheid. Lees wel voor gebruik even goed de bijsluiter over hoe je de test moet uitvoeren en op welke dag het een betrouwbare uitslag geeft. Succes grote meisje.

Reageren
    Anoniem

Dankjeee,, Jaa zal ik doen hopelijk komt t goed.

Reageren
Reageer op: Ben ik zwanger??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.