Hallo allemaal.
Ik ben 5 mei voor het laatst ongesteld geweest en zou het dus morgen weer moeten worden, echter zijn hier nog geen tekenen van.
Nu heb ik een vraag. Ik heb namelijk nu al 2 weken doorzichtig slijm en ook een brokje(sorry voor details),ik heb een week al last van mijn linker eierstok (een krampachtig,scheurend gevoel)en ik heb donkerdere,grotere pijnlijke tepels die in het midden wit zijn.
Verder vlagen van misselijkheid en ontzettend moe.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? En zou het misschien de innesteling zijn die ik gevoeld heb?
Liefs.
Hoi allemaal ,
Mijn laatste menstruatiedag was8 mei en in het weekend daarop heb sex met mijn vriend gehad. Nu ben ik altijd regelmatig ongesteld dus zou gister of vandaag ongesteld moeten worden, maar ben het nog steeds niet. Echter sinds een week heb ik veel last van oprispingen en heel veel last van mijn buik en spanningen in mijn borsten. Soms als ik loop voelt het aan alsof ik mijn baarmoeder lett voel groeien. We willen heel graag een kind, maar ik ben bang gezien mijn leeftijd(45)dat dit ws een ander oorzaak heeft alhoewel ik mij wel zwanger voelt. Enige maanden geleden heb ik ook veel last van mijn onderbuik gehad en de gynaecoloog ontdekte enkele vleesbomen maar bij de hysterescopie ontdekte ze dat mijn baarmoeder schoon was. Kan het dus toch zijn dat ik zwanger ben, ik hoop het echter wel en zou een hele gelukkige oudere zwangere vrouw zijn vooral omdat ik met mijn 2 oudste het alleen heb moeten doen en nu een liefhebbende partner heb.
Veel liefs
Ik heb in januari ook een vmk gehad (6weken) en toen voelde ik precies hetzelfde.. Ook de oprispingen ec. Dus ik hoop met je mee. T weekend maar even een testje er tegen aan gooien ( al ben ik erg bang voor een negatief aw) succes. Liefs
vmk - vervroegd miskraam?
aw - antwoord?
Maar zeker weten doe ik niet...
@Tinywish,
Alleen een test kan zeggen of je zwanger bent of niet. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
Ja die bedoelde ik inderdaad die afkortingen. Ik laat zeker weten hoe het gaat. Vandaag had ik m'n ms moeten hebben maar nog geen teken..
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Morgen ga ik weer een test doen samen met mijn dochter(23) die heel enthousiast is dat ik mogelijk zwanger bent. Na vandaag weet ik het bijna zeker, werd gewoon van heel veel geurtjes op straat misselijk niet normaal meer en viel bijna flauw. Mijn borsten zijn nog gevoeliger en mijn tepels worden steeds donkerder. Is de test negatief dan maar weer een afspraak maken met de Gyn. voor een echo. Ben toch bekend daar
ikzelf heb nog geen test gedaan. ben zo bang voor een negatief antwoord. jij wel al queeny?
vandaag een test gedaan... negatief. ik wacht het toch nog even af. ben nu 6 dagen voorbij mn NOD en nog steeds niet ongesteld. ben heel de dag door misselijk.. kan niet meer tegen frituurlucht.. heb trek in de vreemdste dingen en mn buik is enorm opgezet.. ik hoop dus dat het een vals negatieve was..
hoe is t met jou queeny?
nog steeds niet ongesteld.. heb wel krampjes gehad maar het is niet doorgezet.nu al 8 dagen overtijd. wat denken jullie?
ik weet niet of jullie het nog lezen....... maar.... ik ben zwanger!! vandaag naar t ziekenhuis geweest voor pijn in mn eierstok en een urine test gedaan die bleek negatief. toen nog 1 gedaan en ja hoor positief! morgen gelijk een echo en even kijken how hoog het hcg is.