- lies20 januari 2012 om 19:44
hallo mensen ,
ik heb een vraag ,ik heb een zwangerschaps test gedaan van de kruidvat 2 voor 5 en ik had binnen de tijd een lichte streep ,heb hem weggelegt en keek een paar uur later en hij was in eens donker getstreept,ben ik nu zwanger?
6 reactiesReagerenLoes21 januari 2012 om 09:32Lies, heb je de bijsluiter gelezen? Wat staat er in de bijsluiter?
Reagerenlies21 januari 2012 om 12:46ja dat heb ik gedaan der staat dat er een streepje moet komen en die staat der gistern was die ligt ,vanochtend nog 1 gedaan en die was donkerder dan gisteren .en heb een iets duurder gehaald van kruidvat merk ,dan moet je een kruis hebben en die staat der heel vaag ,bijsluiter staat een vaag teken is zwanger dus denk dat ik zwanger ben 😛
ReagerenLoes21 januari 2012 om 12:58Hallo Lies, nou, gefeliciteerd… of niet?!
Reagerenliesje28 januari 2012 om 19:58hey mensen ,
Reageren
volgens de verloskundige ben ik zwanger een vaag streep je is zwanger geen streep niet .maar nu zit ik met een ander probleem ,ben nu 40 dagen zwanger op de nacht van donderdag nacht ging ik plassen en zag wat bloed op het wc papiertje ,s ochtends tegen een uur of 6 weer na dewc kwam gewoon plas
uit en daarna een slijm sliert bloed ,de hele dag het zelfde echt baarmoeder slijm met bloed .vandaag zaterdag na de huisartsen post geweest omdat ik het niet vertrouwde ,inwendig onderzoek gehad en zag dat het uit mijn baarmoeder kwam en hij kon niet met zekerheid zeggen of het een miskraam is of dat het een tweeling is geweest.of gewoon een bloeding ,toe ik thuis kwam ging ik weer na de wc maar kwam bijna niks meer uit ,wie weer wat dat is en of ik maandag een afspraak moet maken
liesjebrenda A28 januari 2012 om 23:28bloedverlies hoeft niets te betekenen, dat komt wel vaker voor.
Reageren
het kan helaas ook op een miskraam duiden, maar dan wordt het bloeden erger en stopt niet.
je kunt nu niets anders doen dan afwachten en maandag even overleggen met de verloskundige.
hoop dat het nog goed met je gaat.
groetjes, Brendaliesje29 januari 2012 om 10:48ik voel me voor de rest wel goed,wel misselijk en moe .enhet bloeden dat is echt gestopt met plassen alleen met afvegen heel licht rose maar dan moet je wel echt goed kijken voordat je het ziet ,bedankt brenda ,ik hoop dat ik geen miskraam heb gehad en dat der meerderen zijn die dit verhaal herkennen
Reageren
liefs liesje