- Michelle30 november 2009 om 09:51
ik heb laatst een zwangerschap test gedaan van predictor, en daar was een heel licht streepje, toch maar even aan 2 bekende mensen van mij gevraagt wat dat in houd, hun zeggen toch zwanger.
Paar dagen later nog 1 gedaan van predictor, daar kwam geen streepje.
paar dagen daarna een test gedaan van clearblue, en die wijst ook aan niet zwanger.
Maar zit nu toch met een aantal vragen, heb last van die ochtendmisselijkheid, (en nee ben niet ziek) toch vind ik dat wel appart. laatst ook 13 dagen heel licht ongesteld geweest op advies van de dokter dus zwangerschaptest gedaan.
Ik weet nu niet wat ik hier van moet gaan denken, wachten op de volgende menstruatie, want dokter weet het ook allemaal niet meer zeker. Die zegt dat het kan liggen aan de tijd wanneer je het doet.
groetjes
4 reactiesReagerenPhoeke30 november 2009 om 12:10de dokter kan toch bloed nemen dan weet je toch of je zwanger bent of niet
Reageren
veel sccs xxAnoniem30 november 2009 om 21:35Vragen over de [u]Zwangerschapstest en HCG[/u]:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=zwangerschapstest+hcg&sa=Zoeken#1176Zonnetje30 november 2009 om 22:38In principe kun je alleen een positieve test hebben als je werkelijk zwanger bent, want de test reageert alleen op HCG wat je aanmaakt bij een zwangerschap.
Je moet de test wel binnen de gestelde tijd aflezen, daarna wordt ‘ie onbetrouwbaar namelijk.Een negatieve test terwijl je zwanger bent, kan wel. Dan kan het zijn dat je bijvoorbeeld teveel urine hebt gebruikt. Ik heb zelf die ervaring gehad met Trekpleister-testen (de goedkoopste).
Bij een eventuele miskraam heb je de eerste dagen nog wel een positieve test.
Wel een vreemde reactie van je huisarts; hij kan ook een zwangerschapstest afnemen (urine of bloedafname) en dan heb je die onzekerheid niet meer. En als hij het niet kan, zou hij je kunnen dooverwijzen.
Sterkte!
Reagerenikke2 december 2009 om 23:39Ik zit regelmatig op internet.
Reageren
Hier staan de testen van predictor erg slecht aangeschreven. Deze testen geven vaak aan dat je zwanger bent, terwijl dit niet zo is!
Je kunt het beste een kruidvat test kopen, deze schijnen het beste te zijn.
Suc6 ermee & ik hoop voor je dat je zwanger bent!