- Anoniem8 juni 2015 om 12:06
ik had een vraagje, k moest 4 mei ongesteld worden en ik ben niet aan de pil we willen heel graag een kleintje.
nu heb ik gisterochtend me getest en kwam er een vaag streepje testaan maar ik verlies nu wel bruin bloed dus lijkt het net of ik gewoon ongesteld moet worden wat kan k doen9 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juni 2015 om 13:10welk merk test was dat?
Reageren
Ik mis namelijk nog een streepje…..Anoniem8 juni 2015 om 13:20van de action gisteren was t ztreepje duidelijk en vanochtend wel wat troebeler in t schermpje kijk
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2015 om 13:34Zo’n test is inderdaad maar enkele minuten duidelijk afleesbaar. Een dag later heb je daar niet veel meer aan.
Reageren
Als ik het goed begrijp ben je nu dus een maand overtijd?Anoniem8 juni 2015 om 13:59nee heb ik er verkeerd neer gezet denk ik ik ben 4 mei nog ongesteld geweest dus 4 juni ha dk ongesteld moeten zijn, alleen ik heb nu wel dat bruine voordat jenongesteld word en wat krampen wat ik normaal ook heb maar die test geeft t niet zomaar aan denk ik dan zo er komt niet voor niks een streepje toch
ReagerenAnoniem8 juni 2015 om 14:25Voor de zekerheid nog een test doen en dan de bijsluiter goed doorlezen (moeten er 1 of 2 streepjes komen).
Ik kan me herinneren dat ook een vaag streepje op zwangerschap zou duiden, maar dat staat als het goed is ook in de bijsluiter.Ik hoop voor je dat de volgende test zekerheid kan geven!
ReagerenAnoniem8 juni 2015 om 19:52Anoniem9 juni 2015 om 12:28Als ik het goed zie is dit een ovulatietest
ReagerenAnoniem9 juni 2015 om 13:29Misschien even een Clear Blue test halen of gewoon een van Kruidvat huismerk en met ochtend urine testen. Ochtend urine is het duidelijkste met een vroege zwangerschap omdat die de meeste HCG waarde aangeeft. Ook even kijken vanaf wanneer je zou kunnen testen want als ik het goed begrijp ben je nog maar een paar dagen over tijd.
ReagerenAnoniem29 juli 2015 om 16:43als dit een zwangerschapstest is is deze positief maar volgens mij is dit een ovulatietest
Reageren