- miss_20 september 2011 om 15:31
Hoi,
Ik heb een afspraak gemaakt maar mag pas halfweg oktober gaan.
Heb er zelfs niets van durven zeggen, bang dat hij toch maar zegt dit kan toch niet…
Via websites even rondgekeken maar niet echt iets gevonden…,?
Och ik beeld het me toch zomaar even in denk ik?
Mijn buikje is net ietsje dikker geworden heb ik de indruk en mijn borsten ook.
Ik weet het allemaal niet meer zo goed hoor.
Had beter even toch een test gehaald en gekeken ging dan gerust zijn. (denk ik toch)mootie20 september 2011 om 16:24Als er nog hormoon is na je bbz, zal de test waarschijnlijk ook positief aangeven. Half oktober lijkt me een beetje laat. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor! Ik ben geen dokter, maar die onzekerheid nu, he?
Reageren
Mootie.miss_22 september 2011 om 08:02Inderdaad die onzekerheid. Ja, is nog lang afwachten. Kijk ik zal binnen 10 dagen testen als ik tegen dan nog geen maandstonden heb. Intussen zou HCG toch al lang weg moeten zijn hè? Het is dan al een maand geleden. Ook HCG stond maar 900. En dan was ik ongeveer 2 maanden zwanger bijna. Och, het is om gek van te worden.
Reagerenmootie22 september 2011 om 08:21Na een miskraam blijft het HCG nog een tijdje in het lichaam van de vrouw. Hierdoor zal een zwangerschapstest vaak positief uitvallen, terwijl men niet zwanger is. Het HCG heeft tijd nodig om helemaal uit het lichaam te verdwijnen. Vier tot zes weken na de miskraam is het HCG helemaal uit het lichaam verdwenen. Wanneer na zes weken na de miskraam de zwangerschapstest positief is, men daarvoor gemeenschap heeft gehad en nog geen menstruatie, kan er gedacht worden aan een nieuwe zwangerschap. Om er zeker van te zijn, kan men daarom het beste na 1 week weer opnieuw een test doen: deze moet duidelijk sterker zijn dan de vorige. Bij twijfel is het toch raadzaam een arts te raadplegen.
35 dageneven voor je opgezocht
Reageren
groetjes mootiemiss_24 september 2011 om 14:31Dag mootie, dankje voor de moeite om dit op te zoeken. Idd ik denk gwn dat het hcg nog aanwezig is of was. Pijn in borsten is nu helemaal plots verdwenen dusja denk idd dat zwanger zijn er deze maand er niet inzit. Nu gewoon afwachten op mndst. Bah en dan er verder voor gaan denk ik dan he. 35dagen wat bedoel je ? grtjs
Reageren