Zoeken Vraag het forum

Zwanger na miskraam?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Bijna 5 weken geleden kreeg ik bloedverlies na een korte zwangerschap; dit bleek een miskraam te zijn. Momenteel test ik positief (drie keer getest met enkele dagen ertussen; het streepje wordt donkerder). Woensdag verloor ik enkele druppels donkerrood en bruin bloed. Sindsdien heb ik twee dagen kleine beetjes bruine afscheiding gehad. Volgens mij is dit nu gestopt. Geen menstruatie dus. Ik begrijp mijn lichaam niet goed meer: ben ik zwanger? Wat kan de oorzaak zijn van het bloedverlies en bruine afscheiding? Ik ben nu extra bang voor nog een miskraam.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Heb je na de miskraam een menstruatie gehad? Zo ja wanneer was de eerste dag?

Reageren
    Anoniem

Nee ik heb geen menstruatie gehad.

Reageren
    John (moderator)

Dan is het natuurlijk moeilijk om te bepalen of je nu wel of niet een eisprong hebt gehad.
    Ik zou je willen adviseren, om naar je huisarts te gaan en daar een bloedtest te laten doen. Daarnaast zou ik even contact opnemen met de verloskundige of de gynaecoloog als je daar in behandeling was.

Reageren
Reageer op: Zwanger na miskraam?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.