- miss_17 september 2011 om 21:29
hallo,
rechter eileider werd verwijderd op 2sept. Ik was toen ongeveer 2 maand zwanger. Ervoor al van 31 aug bloedverlies tot 5sept (na operatie). Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben. Al 2dagen gevoelige borsten en voelen zwaar aan. Of is dit gewoon inbeelding of gewoon nog ergens het gevoel van zwanger zijn? Hetzelfde gevoel aan borsten als toen ik zwanger was. Iemand die hier ergens raad mee weet?19 reactiesReagerenmootie18 september 2011 om 05:34Had je ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ververlend. Mijn linkereierstok is weggehaald op 5 augustus na bloedverlies. Het is bij jou nog kort geleden, waarschijnlijk zit het hormoon nog in je lichaam. Moet je ook wekelijks bloedprikken? Het hormoon moet onder de 5 zijn. Dit zou de zwangerschapssymptomen kunnen verklaren..
Succes. Groetjes Laura
Reagerenmiss_18 september 2011 om 09:07hallo laura,
wel eerst zeiden ze miskraam op 16aug ik had toen al bloedverlies en hcg stond 41. Ze vertelden dat het wel al weg was intussen. Week later moest ik terug bloed prikken en stond het 398 (intussen nog een week later toen ik dit pas wist) Intussen belden ze me plots op dat ik onmiddelijk moest gaan om terug bloed te prikken. Toen stond het hcg plots 900. En toen moest ik geopereerd worden. Ik dacht dat hcg normaal al weg zou zijn bij operatie?? De gynea zei omdat ik vroeg hoelang we moesten wachten dat het geen rol speelde. Hij zei je kan voor hetzelfde geld zelfs deze maand vruchtbaar zijn. Daarmee dat ik nu stiekem hoop. inderdaad het is vervelend als je zulke situaties meemaakt. Maar ik zet me erover hoe lastig ook. Hoe is het nu allemaal bij jou?
Reagerenmootie18 september 2011 om 09:21Hoi, ik was zwanger en kreeg bloedverlies en kramp. Dokter dacht ook aan een miskraam en ik ook. Maar het bloedverlies bleef aanhouden en na 2 weken bloeden doorgestuurd naar de gyn. Het was een bbz. Daarna moest ik wekelijks terugkomen om te prikken. Ttotaal 3x. Volgens mij ben je wel vruchtbaar, maarr de gyn zei verstandiGer om te wachten. Moet je nog bloedprikken? Het is bij jou niet zo lang geleden. Wat was de laatste stand van hormoon?
De mk was van 25-07 tot 06-08 daarna 3x prikken
Reagerenmiss_18 september 2011 om 09:32hallo,
nee sindsdien geen bloed meer laten prikken. Hij zei gewoon binnen een 4 tal weken nog eens op bezoek komen. Dusja meer weet ik ook niet. Enkel dat het buitenbaarmoederlijk was, eileider ging elk moment kunnen scheuren. Laatste keer dat ik bloed liet prikken was 1 sept toen stond het 900 en de 2de sept werd rechter eileider dan verwijderd. De gynea van mij zei zelfs niet dat het verstandiger was om te wachten… Ik hoop dat alles zo snel mogelijk terug goed komt. Toen ze de 16de aug zeiden dat het al gewoon zou meekomen met bloeding en hcg stond maar 41 bij 6weken zette ik mij erover. Maar dan om 2weken later te horen te krijgen dat er toch iets was nog en dat het niet juist zat,… toen stond ik versteld en was het van 0 beginnen te verwerken. De ene dagen lukt alles goed, andere dagen wat minder. Maar dit is normaal he.
Reagerenmootie18 september 2011 om 09:45Hoi, ik wil je graag advies geven.
Bij de laatste keer bloedprikken vind ik 900 wat hoog, ik hoop
Voor jou dat je zwanger bent, maar ik denk het niet. Ik vind heeen beetje een rare gynaecoloog zonder goede nazorg. Mijn mening is een nieuwe afspraak maken en nog een keer bloedprikken.Laat maar weten wat je ervan denkt
Reagerenmiss_18 september 2011 om 10:24hcg was 900 de dag voor de operatie he.
Reageren
Ik weet het niet. Hopelijk als ik zwanger zou zijn loopt het dit keer dan goed. Heb wel het gevoel soms ongemakkelijk te zijn ‘misselijk’. En borsten doen pijn. Dit gevoel was weg na de operatie. En nu plots enkele dagen terug. Het is dat dat ik raar vind.mootie18 september 2011 om 10:36Mocht je zwanger zijn, er werd tegen mij gezegd gelijk contact opnemen met gynaecoloog om er zeker van te zijn dat het op de goede plek zit. Na een bbz heb je meer kans dat het nog een keer gebeurd. Dus dan kan je sowieso contact opnemen, en dan hoef je je geen zorgen te maken. En misschien naar een andere gyn?
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Groetjes laura
Reagerenmiss_18 september 2011 om 11:46Ik zal nu nog even afwachten zeker?
Reageren
Ik weet gewoon niet wanneer ik mijn cyclus moet beginnen tellen dus ik reken gewoon even voor de operatie. Ik voel me echt gewoon niet zo super. Ofwel moet ik gewoon even testen en zien wat dit doet?
Maar dan sta ik terug even ver zeker? Als die positief zou aangeven zou dit hcg kunnen zijn anders zou ik het waarschijnlijk nog niet kunnen zien? Maar bv als het positief tekent welke test is dit waarmee je kan zien hoelang je zwanger bent? Och ik wil gewoon zo graag zwanger terug zijn!mootie18 september 2011 om 12:08Hoi,
Ik heb wel eens reclame gezien op tv dat er een test was waarop je kon zien hoelang je zwanger bent.
Maar jouw operatie was 2 september toch, en ben je al ongesteld geweest? En zou toch een afspraak maken.
Ik wil ook zwanger worden
ReagerenAnoniem18 september 2011 om 12:56Lees ook andere vragen en antwoorden over zwanger worden na een miskraam
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=zwanger+na+miskraam&sa=zoeken#1407miss_18 september 2011 om 13:03Ja idd mijn operatie was 2sept tot ongeveer 5sept bloedverlies dan. En eigenlijk al van eind aug bloedverlies he. Ik hou mezelf voor de gek zeker?
Reageren
Hoe lukt het bij jou dan mootie? Kan je alles zowat een plaatsje geven?
Succes!mootie18 september 2011 om 14:01Wat zegt je gevoel? Ik denk dat je niet zo snel zwanger kunt zijn na een bbz. En met 1 eierstok minder lijkt me de kans minder groot, de 2e zal de functie wel overnemen. Na een tijdje dan. Lees even op die websites dan, en maak voor je eigen geruststelling morgen een afspraak met de gyn.
Met mij gaat het goed, ik heb eerder een mk gehad, dus ik heb zoiets van eerst een hartslag op de echo en dan pas genieten.
Reageren
Heb al een zoon dus weet dat het kanmiss_19 september 2011 om 13:05inderdaad wel waar mootie. Zal dit nu ook wel ondervinden eerst een hartslag horen en dan ben je toch bijna zeker dat het wel goed zit.
Reageren
Was voor jou ook wel niet makkelijk dan met mk.
Ik wacht gewoon af en zie dan wel wat of hoe, anders denk ik dat ik er mij telkens zal druk om maken en dat het dan zeker niet lukt. Overal zie ik dikke buiken en dan denk ik bij mezelf dit kon ik ook wel zijn.
Veel succes mootie allesinds en anders hou ik je wel nog op de hoogte via deze pagina!mootie20 september 2011 om 09:10