- as18 december 2010 om 19:14
Hallo kan iemand mij misschien helpen?
2 weken geleden op een woensdag even kijken 08-12-2010 dus bijna 3 weken geleden moest ik ongesteld worden in mijn stopweek dusss niet ongesteld geworden! toen heb ik die dinsdag toen ik nog steeds niet ongesteld was een test gedaan maar die was negatief de volgende dag woensdag ben ik gewoon weer de pil gaan slikken zoals gewoonlijk en nu vandaag 18-12-2010 ging ik naar de toilet en had ik lichtroze bloed,tijdje later weer naar toilet rood bloed,even later weer donkerbruin bloed,weeeer lichtbruin en nu is het weer verdwenen.Ook heb ik sinds kort last van rommelende gevoelens in mijn onderbuik en een soort van branderig gevoel zo afentoe maar ook links in mijn onderbuik steken en doen mijn bekken soms heeell pijn. + ga ik heel vaak plassen en kan wel de hele dag blijven dooreten,weet iemand toevallig wat dit kan betekenen???? of heeft dezelfde symptonen.
Ps: dinsdag 21-12-2010 ga ik even naar de huisarts.
16 reactiesReagerenAnoniem19 december 2010 om 14:42Goed dat je even naar de huisarts gaat want het lijkt erop dat je een urineweginfectie hebt. Neem dan gelijk een ochtendplasje mee. Deze blaasontsteking kan er voor zorgen dat de menstruatie anders is dan normaal en moet bovendien waarschijnlijk behandeld worden met een antibioticum.
Reagerenas19 december 2010 om 18:20oke dankuwel voor u reactie!
ReagerenAnoniem19 december 2010 om 18:43Lees de patiënten informatie van het Nederlands Huisartsen Genootschap over:
Blaasontsteking
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU9a.htmlizza19 december 2010 om 21:34Hallo,
Ik heb een vraag over mijn situatie: Ik heb eind oktober de pil een paar dagen doorgeslikt,hierdoor is mijn menstruatie ook een paar dagen later gekomen. In November heb ik ook gewoon mijn periode gehad en ben ik na de stopweek doorgegaan met de pil. Echter voel ik sinds een aantal dagen/week,veel pijn in mijn onderbuik, borsten zijn erg gevoelig, mijn buik is ook opgezet, plas ook heel veel ,kan bepaalde dingens zoals kip niet meer zien,misselijkheid,vermoeidheid,duizeligheid,labiele emotionele toestand. Heb van tijd tot in eens een warmte vlaag die er over mij heenkomt en dan voel ik weer de kou. Echter slik ik de pil nog steeds ben hem wel een 2x vergeten in te nemen in deze periode, heb wel sex gehad. Ik heb een test gedaan maar die was negatief, kan ook wel kloppen want ik moet pas eind van deze maand weer ongesteld worden.
Reageren
Is er nu kans dat ik wel zwanger ben? Ik voel van alles rommelen en als ik zo kijk naar de symptomen dan zou t wel goed kunnen.
Wat kan ik het beste doen?
Graag advies want iedereen in mijn omgeving is ervan overtuigd dat ik wel degelijk zwanger ben.Anoniem19 december 2010 om 23:57Je hebt te vroeg getest. Lees de bijsluiter of gebruiksaanwijzing van de zwangerschapstest.
Reagerenlizza20 december 2010 om 08:50Bedankt voor uw reactie, maar wanneer kan ik dan het beste testen?
Mijn klachten zijn nog steeds aanwezig. Ik weet me geen raad met de pil moet ik die nog gebruiken of kan ik maar beter stoppen ermee?
Mocht ik zwanger zijn dan is de kleine van harte welkom!
Reagerenlizza20 december 2010 om 22:55Vandaag op advies van de huisarts een test gedaan en die was negatief, nou zegt mijn dokter dat het ook nog te vroeg kan zijn om te testen. Ik moet het over een week weer proberen. Dan krijg ik als goed is mijn menstruatie . En moet ik stoppen met de pil omdat er kans is dat mijn hormoonhuishouding in de war is.
Reageren
Herkent iemand dit probleem?keesje29 december 2010 om 10:28hoi ik heb zelf een vraag..
Reageren
ik maak me een beetje zorgen ..
moet over 2 weken pas ongesteld worden
maar heb nu al 3 dagen als ik na de wc ga
dat ik roze en soms bloed achtige slijm heb
in me onderbroek en als ik na de wc ga
wat kan dit zijn geen zwangerschap hoop ik?
en wat dan wel ? reageer alsjeblieft!lizza29 december 2010 om 11:16Ik heb gisteren weer een test gedaan maar die was ook negatief.En ik ben nog niet ongesteld geworden.
Wat kan ik nu nog doen?
ReagerenIk2 januari 2011 om 17:45Heeft de huisarts de urine onderzocht op een urineweginfectie?
Reagerenlizza3 januari 2011 om 09:11Ja . Ik heb geen urineweg infectie.
Reageren
Ik ben wel tijdens mijn stop week 2 dagen heel licht ongesteld geworden. heb een beetje roest bruine bloeding gehad. verder niks.
Ik ben na mijn stop week ook gestopt met de pil.Anoniem3 januari 2011 om 13:10En heb je al opnieuw een zwangerschapstest gedaan?
Reagerenlizza3 januari 2011 om 18:08Nee dat heb ik nog niet gedaan.
Ik heb twee maal een test van het kruidvat merk gedaan en die waren beide negatief.Ik heb vandaag wel een test van preditor gekocht.
Ga die morgenochtend doen. Heb vandaag op aanraden van de huisarts bloed laten prikken want volgens haar is mijn ”ongesteldheid” geen echte ongesteldheid geweest. t kan volgens haar ook een innestellingsbloeding zijn geweest, daar t donkbruin slijmerig was, is t volgens mijn HA geen ongesteldheid geweest. Wie herkent dit?
Reagerenerg bang meisje:(4 januari 2011 om 20:16hoi allemaal!
Reageren
ik ben echt super bang ik was 3 weken geleden voor het laatst ongesteld en moet het overo ng 4/5 dagen worden.. ben hartstikke bang dat ik zwanger ben ondanks dat ik geen seks heb gehad maar wel ben gevingerd ik ben bang omdat ik 1.5 week terug bloed met slijm uit me vagina had ineens 1e dag heel erg 2e dag wat minder 3e dag bijna niks 4e helemaal wit kan ik zwanger zijn help me ..:(