Zoeken Vraag het forum

Lichte positieve test en dokter weigert een zwangerschap test te doen ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • April

Goedendag
    Kan iemand mij misschien helpen ?
    Ik had vorige week een licht positieve zwangerschap test van de Kruidvat binnen de afleesbare tijd stond er een licht roze streep wat direct zichtbaar was en heel duidelijk!
    Heb de huisarts gebeld en kreeg assisente aan de telefoon en heb haar het uitgelegd en ze zei dat ik gewoon langs kon komen voor een zwangerschap test. Want dan heb ik 1000% zekerheid dacht ik,
    ben vandaag geweest de dokter vertelde me dat ze all direct aan mij kon zien dat ik niet zwanger kon zijn, ze had geen test afgenomen en wilde ze ook niet doen, en ze zei dat ze dat kon zien aan mijn rug ? Dat ik niet zwanger kan zijn ? vind dat totaal nergens opslaan! En vind dat pure onzin eigenlijk. En weet nu niet zo goed wat ik Moet doen alsnog gewoon een test halen en opnieuw doen of ?
    Heb wel twijfels.. heb nog nooit een positieve test in handen gehad. Deze was licht roze lichter dan de andere streep maar het was er wel.. had ook is gelezen over indroog lijn.. hoe kan je die herkennen op een zwangerschap test ?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

“ze had geen test afgenomen en wilde ze ook niet doen, en ze zei dat ze dat kon zien aan mijn rug ? Dat ik niet zwanger kan zijn ? ” Dat is inderdaad pure onzin en slaat nergens op. Dit moet je dan ook niet van je dokter dan ook niet accepteren! Wat je zou moeten doen is dus terug gaan naar de huisarts en zeggen dat je van sit soort onzin niet gediend bent en een test wilt. Vervolgens ga je dan op zoek naar een andere huisarts

Reageren
Reageer op: Lichte positieve test en dokter weigert een zwangerschap test te doen ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.