- April3 april 2019 om 13:50
Goedendag
Kan iemand mij misschien helpen ?
Ik had vorige week een licht positieve zwangerschap test van de Kruidvat binnen de afleesbare tijd stond er een licht roze streep wat direct zichtbaar was en heel duidelijk!
Heb de huisarts gebeld en kreeg assisente aan de telefoon en heb haar het uitgelegd en ze zei dat ik gewoon langs kon komen voor een zwangerschap test. Want dan heb ik 1000% zekerheid dacht ik,
ben vandaag geweest de dokter vertelde me dat ze all direct aan mij kon zien dat ik niet zwanger kon zijn, ze had geen test afgenomen en wilde ze ook niet doen, en ze zei dat ze dat kon zien aan mijn rug ? Dat ik niet zwanger kan zijn ? vind dat totaal nergens opslaan! En vind dat pure onzin eigenlijk. En weet nu niet zo goed wat ik Moet doen alsnog gewoon een test halen en opnieuw doen of ?
Heb wel twijfels.. heb nog nooit een positieve test in handen gehad. Deze was licht roze lichter dan de andere streep maar het was er wel.. had ook is gelezen over indroog lijn.. hoe kan je die herkennen op een zwangerschap test ?1 reactieReagerenJohn (moderator)
3 april 2019 om 15:13“ze had geen test afgenomen en wilde ze ook niet doen, en ze zei dat ze dat kon zien aan mijn rug ? Dat ik niet zwanger kan zijn ? ” Dat is inderdaad pure onzin en slaat nergens op. Dit moet je dan ook niet van je dokter dan ook niet accepteren! Wat je zou moeten doen is dus terug gaan naar de huisarts en zeggen dat je van sit soort onzin niet gediend bent en een test wilt. Vervolgens ga je dan op zoek naar een andere huisarts
Reageren