- Anoniem2 februari 2016 om 11:16
Goeie middag ,
Ik ben al sinds gister aan het zenuwen omdat ik en mijn vriend al 4 jaar zwanger proberen te worden en ik gister een licht positieve test van clearblue had , de volgende dag weer dezelfde test gedaan en die was negatief ik weet nu niet wat ik moet denken ,, een fout van de test of toch wel zwanger ik wil het zo graag en ben bang dat ik mezelf gek aan het maken ben .. kan iemand mij helpen ? Bdw ik moet donderdag pas ongesteld worden.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 februari 2016 om 15:11Wacht eerst een even je menstruatie af. Als die uitblijft doe dan een test. Het is mogelijk dat je toch iets te vroeg getest hebt.
ReagerenAnoniem3 februari 2016 om 11:08Dankjewel voor je reactie , de tweede test die ik deed zag ik na 2 uur pas dat daar ook een licht streepje te zien was, ik vraag me nu af of de testen van clear blue wel helemaal goed zijn en niet dat ik straks voor niks blij ben 🙁 ik hoop zo dat het toch zo is. Zijn er mensen die het zelfde hadden met de clear blue testen ?
ReagerenJohn (moderator)
3 februari 2016 om 17:00Het resultaat van een test is ALLEEN maar geldig als je de test binnen enkele minuten afleest. Alles wat na 10 minuten verschijnt is niet geldig en betrouwbaar.
Reageren