Zoeken Vraag het forum

prikpil veilig?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

ik hoop dat iemand van jullie mij verder kan helpen.

ik ben best al een tijdje aan de prikpil en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad.

3 weken geleden heb ik onveilig gevreeën 2 avonden achter elkaar de eerste avond ben ik na het vrijen licht roze bloed verloren. en na de tweede keer de dag erna weer licht bloed verlies.

ik heb daarna een soa test gedaan en die bleek gelukkig negatief te zijn. ik heb nu sinds een paar dagen dat ik sochtends erg moe wakker wordt. en ook misselijk ben. en vanochtend had ik ook uit het niets een bloedneus wat ik in mijn hele leven nog nooit gehad heb. ik maak me een klein beetje zorgen. maar wat ik mij afvroeg heeft iemand hier ervaring met de prikpil? en is die echt wel veilig tegen zwangerschap? want de klachten die ik nu heb stellen mij niet gerust. kan je ook gewoon door een prikpil heen zwanger worden?

Groetjes, Anoniem

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

als de prikpil op tijd wordt herhaald, biedt die voldoende bescherming.

Reageren
Reageer op: prikpil veilig?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.