- Eline4 februari 2018 om 15:20
Dag!
Ik ben een beetje panisch om zwanger te worden en haal dan ook van alles in mijn hoofd. Ik had 20 december 2017 seks gehad en was gewoon aan de pil die ik netjes op de juiste manier gebruikte. 10 januari 2018 ben ik ongesteld geworden. Omdat ik 28 november 2017 last kreeg van bruine afscheiding was ik bang dat ik zwanger was(ook al ben ik daarna gewoon 2x “ongesteld” geworden) en de omdat je wel eens horrorverhalen hoort over mensen die tijdens het gebruik van de pil gewoon hun maandelijkse bloeding krijgen terwijl ze zwanger zijn, was ik hier toch niet gerust op.
Nu heb ik om deze redenen 19 januari 2018 een zwangerschapstest gedaan, in mijn urine zat toen ook een wit velletje, maar deze was negatief.Kan het zo zijn dan ik door die keer seks van 20 december alsnog zwanger ben geworden en dat 19 januari daar te vroeg voor was om te testen? Ik heb nog steeds velletjes in mijn urine en daarom begin ik weer allemaal dingen in mijn hoofd te halen.
Ben ik gewoon panisch of? En ik weet als ik het echt zeker wil weten, ik nog een test moet doen, maar is dat nodig omdat ik te vroeg getest heb of was de test gewoon betrouwbaar?
Groetjes Eline
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 februari 2018 om 15:32Je bent gewoon panisch. Er is geen enkele reden om te denken dat je zwanger bent.
ReagerenEline4 februari 2018 om 15:37En de test heb ik dus niet te vroeg gedaan?
Maar goed om te horen, ik ga proberen van me af te zetten en mezelf geen dingen aan te praten.
ReagerenJohn (moderator)
4 februari 2018 om 15:48Nee, je hebt ook niet te vroeg getest
Reageren