Zoeken Vraag het forum

Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goede avond allemaal
    Ik ben nu bijna 3 weken over tijd heb tussen door licht roze bloedverlies gehad en bruine afscheiding. Wel elke keer het gevoel en klachten dat ik ongesteld moet worden maar zonder resultaat. Nu heb ik bij de gynaecoloog een echo inwendig en uitwendig laten maken waar niks op te zien is wel is te zien dat me baarmoederslijmvlies erg dun is. Normaal ben ik om de 28 dagen ongesteld de testen geven ook negatief aan. Ik ben radeloos en weet niet meer wat ik moet doen.

Heb wel de volgende verschijnselen me eetlust is minder de ene dag meer als de andere heftige buikkrampen duizelig af en toe misselijk. Opgezette onderbuik rommelige darmen. Ben wisselend gestemd ene moment vrolijk de andere moment erg emotioneel. En heb veel last van me onder rug. Vaak hooff pijn en erg moe.

Ik slik wel de rivotril slaaptablet maar volgens de gynaecoloog ben ik niet zwanger wie kan mijn tips geven of advies geven.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ook de reden voor het uitblijven van je menstruatie zijn. maar dat zou de gynaecoloog je ook verteld kunnen hebben. De klachten die je daarbij hebt, worden dus door de uitblijvende menstruatie veroorzaakt. Als je baarmoederslijmvlies te dun is, staat dat vaak ook een innesteling in de weg.

Reageren
    Anoniem

De gynaecoloog heeft me verder weinig informatie gegeven maar de klachten blijven aanhouden en blijf die symptomen houden. Weet echt niet meer wat ik er mee aan moet en moet doen

Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval terug naar de huisarts.
    Vraag om een bloedonderzoek te doen naar je hormoonspiegels en je vitamines A, E, B6 en B12.

Gebruik je de pil en ben je recent gestopt met de pil?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Slik al ruim een jaar de pil niet meer ben 27 wordt er gek van vooral omdat er op beide echo’s niks te zien is maar de klachten die blijven

Reageren
    John (moderator)

Ga in ieder geval naar de huisarts en vraag om een bloedonderzoek

Reageren
    Anoniem

Nu heb ik afgelopen dinsdag een miskraam gehad maar de klachten blijven het zelfde kan dat kloppen of kan er wat anders aan dr hand zijn

Reageren
    John (moderator)

Ik kan het even niet meer volgen… Hoe weet je dat je dinsdag een miskraam hebt gehad? Woensdag was dat nog nog niet bekend. Wie heeft in de tussentijd een miskraam vastgesteld?

Reageren
Reageer op: Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.