- Anoniem2 maart 2016 om 19:05
Hallo,
Ik maak mij ontzettend veel zorgen. Ik heb namelijk twee weken terug droog gevreeën met mijn vriend waarbij wij allebei ons ondergoed niet aanhadden… Nou ben ik ontzettend bang dat er voorvocht in de buurt van mijn vagina was… Ik denk nu constant dat ik zwanger ben. Ik heb namelijk continu lage rugpijn en die pijn straalt uit naar mijn buik… Ik wacht nu mijn menstruatie af maar ben super bang… wat nu….
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 maart 2016 om 19:10Zo raak je echt niet zwanger
ReagerenAnoniem2 maart 2016 om 19:17Dank u wel voor uw snelle reactie. Ik hoop met heel mijn hart dat u gelijk zult hebben en dat ik niet zwanger zal zijn… Het ging er namelijk wat heftig aan toe, waar ik inmiddels erg veel spijt van heb…Ik zit nu namelijk alleen maar te stressen. Aan de andere kant denk ik van “onmogelijk”, want ik zat namelijk in mijn laatste menstruatie dag.. Doordat ik een heleboel dingen opzoek op het internet maak ik mezelf constant wijs dat ik toch bevrucht ben…
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2016 om 20:57Om zwanger te raken moet er sperma in je vagina terecht komen. Van voorvocht kun je in principe biet zwanger raken, want daar zitten geen levende spermacellen in.
Reageren