Zoeken Vraag het forum

7 dagen over tijd, maar negatieve test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Gm ik en mijn vriend zijn sinds 1-8-2013 gestopt met de pil. Regelmatige cyclus van gemiddeld 30 dagen(volgens een app).
    Nu vandaag ben ik 7 dagen te laat geen teken van menstruatie en na drie testen nog steeds geen tweede streepje. Snap er niets van want sinds een jaar kan ik de klok er gelijk op zetten dat ik menstrueer. Wel enkele symptomen van zwanger zijn. Help zou ik me huisarts moeten raadplegen? Of toch nog afwachten

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als je menstruatie uitblijft ga dan na het weekend even naar je huisarts voor een bloedtest. Het zou kunnen dat je HCG gehalte net nog te laag is voor de DHZ testen.

Reageren
    Anoniem

Vanmorgen nogmaals een test gedaan en nu staat er een heel licht streepje. (Nog geen teken van menstruatie te bekennen) morgenvroeg toch test doen voor ik ga bellen met huisarts denk ik. Ben niet zo’n dokter ganger hihi

Reageren
    Anoniem

En hoe is t afgelopen

Reageren
Reageer op: 7 dagen over tijd, maar negatieve test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.