- Anoniem10 april 2015 om 12:13
Hoi allemaal,
Mijn man en ik zijn aan het proberen zwanger te worden al een tijdje. Ik heb nooit de pil geslikt. Mijn menstruatie is super regelmatig. Elke 26 dagen en redelijk zwaar met bloed. Nu ben ik op dag 28 met een heel klein beetje bruine afscheiding. Normaal heb ik dat vlak voor menstruatie maar dan zet het bloed door binnen een uur. Nu al een dag een heel klein beetje bruine afscheiding niet genoeg voor een maandverbandje. Mijn borsten zijn groter en voelen vol. Vanochtend vroeg een test gedaan maar die zei negatief. Toch voelt het raar. Ik las dat een test pas zin heeft na een dag of twee na de afscheiding. Iemand tips? Dank je
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 april 2015 om 16:06Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan een nieuwe test doen.
Reageren
Overigens kun je nu nog geen zwangerschapsverschijnselen hebben. Daar is het nog veel te vroeg voor.Anoniem13 april 2015 om 14:37Nog steeds niet ongesteld geworden en net een test gedaan die zei positief! Fingers crossed. Heb nog steeds beetje bruine afscheiding maar is weinig morgen naar de dokter
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2015 om 16:32Dan ben ik benieuwd !!
Reageren