- Anoniem4 april 2015 om 18:51
Hallo . Zit met heleboel vragen .. eind januari heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen . Was 1 van 3 jaar en de tyd was gekomen om te verwijderen. . Ik heb geen nieuwe laten plaatsen maar voor de 1 ste keer de pil voorgeschreven gekregen . Die heb ik 1 maand genomen.. we gaan voor een 2 de kindje . Mijn laatste menstruatie was begonnen 4 maart . Rond 23 ste heb ik licht roze drupjes verloren maar kan echt geen maandstonden noemen.. nu zit ik bijna over de 4 de dag over de uitgerekende maandstonden. Heb last van symptomen maar misschien ook toevallig want de test is negatief en ze komen maar niet . Kan ik ontpillen als je ze pas 1 maand slikte ? Help
3 reactiesReagerenAnoniem4 april 2015 om 19:04O ja dus het was het maand februari dat ik die pil heb genomen . Vanaf de strip op was geen meer genomen 😉
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2015 om 23:01Dat ontpillen geldt niet alleen voor de pil maar ook voor de spiraal. Het kan wel even duren voordat je menstruatie weer “normaal” en regelmatig is.
ReagerenAnoniem7 april 2015 om 07:05Hallo steeds nog geen maandstonden en met het paasweekend niet aan gedacht. Nu is het tyd voor nog een testje .. laat jullie weten 😡
Reageren