- Anoniem31 maart 2015 om 09:29
Hallo allemaal, ik zou graag even iets voor willen leggen. Mijn partner en ik zijn bezig met proberen om zwanger te worden. Nou heb ik vaak een menstruatie die als volgt begint: dag voor de menstruatie beetje rozeverlies en de dag daarna begint echt de menstruatie. Echter deze keer had ik zo’n vier dagen voor de menstruatie al rozeverlies en dit twee dagen lang. Daarna dus ongesteld. Maar ik ben momenteel heel misselijk en voel me ‘anders’. Natuurlijk geeft testen duidelijkheid maar heb inmiddels al zoveel geld uitgegeven aan onnodige testen dat ik nu graag zou willen weten of er een kans bestaat dat ik toch zwanger ben. Ik had wel de week voor de menstruatie pijnlijke borsten en die gingen over toen ik ongesteld werd dus zwangerschap niet erg aannemelijk? Ik hoor graag van u.
3 reactiesReagerenAnoniem31 maart 2015 om 09:31Even nog voor de duidelijkheid:ik had dus vier dagen voor ongesteldheid rozeverlies een dag of twee en toen weer dagen niets en toen pas de menstruatie.
ReagerenJohn (moderator)
31 maart 2015 om 12:30Aangezien je een menstruatie hebt gehad is het niet erg waarschijnkijk dat je zwanger bent.
ReagerenAnoniem31 maart 2015 om 13:02Okee, bedankt. Ik dacht het zelf ook al wel maar omdat ik dus een tijd daarvoor ineens wat bloedverlies had en toen dagen niet meer. Dat zeg maar mijn menstruatie geen echte menstruatie is geweest. Maar lijkt me niet dan.
Reageren