- Anoniem18 maart 2015 om 12:35
Hallo iedereen,
een tijdje geleden, begin februari, heb ik met een jongen (soort van vriend) afgesproken en we hebben elkaar gevingerd en afgetrokken. Ik ben nu alleen bang dat ik misschien zwanger ben omdat hij zichzelf ook afwisselend aftrok en mij vingerde. Het is nu niet zo dat hij nadat hij kwam mij nog vingerde. Ik ben echter wel 2 weken hierna gewoon ongesteld geworden. Maar nu begin ik toch weer te twijfelen omdat ik nu al een aantal dagen te laat ongesteld ben hoewel ik wel de symptomen heb van ongesteldheid. Ik heb namelijk gelezen dat je als je zwanger bent toch wel ongesteld kun worden etc.6 reactiesReagerenAnoniem18 maart 2015 om 12:40Sorry, ik zei: aantal dagen te laat ongesteld. Ik bedoel dat ik volgens mijn cyclus al ongesteld had moeten worden.
ReagerenJohn (moderator)
18 maart 2015 om 19:40Het is niet erg waarschijnlijk dat je zo zwanger raakt. Bovendien heb je je menstruatie nog gehad. Je menstrueert doorgaans niet als je zwanger bent.
Reageren
Je menstruatie kan best wel eens een keer wat later komen.
Hoe oud ben je?
Is je menstruatie normaal wel altijd precies op tijd?Anoniem18 maart 2015 om 22:28ten eerste bedankt voor je antwoord :). Ik heb me denk ik de kop gek laten maken door allemaal verhalen te lezen op het internet.
Ik ben nu 17 (bijna 18) en ben ongesteld sinds mijn 15e. Normaal ben ik redelijk regelmatig ongesteld, hoewel ik nooit de precieze dag kan voorspellen. Maar op dit moment zitter er al 31 dagen tussen en dit is volgensmij veel langer dan dat dat normaal bij mij duurt.
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2015 om 00:54Zoals gezegd kunnen er best een paar dagen inzitten. Het past wel bij je leeftijd. De eerste jaren dat je menstrueert, kan daar best wat onregelmatigheid in zitten. Wacht gewoon even een paar dagen af.
ReagerenAnoniem19 maart 2015 om 09:50alle zorgen voor niks. Ben vandaag ongesteld geworden. Ik heb volgende week een afspraak bij mijn huisarts voor de pil. Toch wat handiger voor anticonceptie en mijn menstruatie. 🙂
ReagerenJohn (moderator)
19 maart 2015 om 10:40