- Anoniem15 februari 2015 om 07:56
Maar 1 ding is wat ik niet snap, heel veel mensen vinden het moeilijk om kinderen te krijgen omdat het niet altijd zo even gemakkelijk gaat en het best moeilijk is om kinderen te krijgen. Maar als de penis zonder condoom in de vagina komt en misschien voorvocht en andere cellen in aan raking komen is deze kans toch nihil om zwamger te raken? Pas als de man echt klaar komt in de vrouw is er toch een grotere kans op zwamger te worden. Ik zeg niet dat je bij voorvocht niet zwanger kan raken maar de kans is toch kleiner en die zaadcel en eicel moeten elkaar toch eerst vinden en dat is toch ook niet 1,2,3 gedaan? Want ze zeggen gwn dat mensen een moord doen om kinderen te krijgen omdat dat erg moeilijk is. Heb ik met deze uitspraak gelijk?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2015 om 09:07Lees over voorvocht en zwanger raken ook eens:
Reageren
http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htmAnoniem15 februari 2015 om 10:24Dankuwel. Maar nog 1 vraagje, als mijn vriendje wel met zijn penis even in mijn vagina is gekomen maar daarna 1 minuut later een condoom vroeg en we hebben die gelijk omgedaan is er toch alleen maar kans op voorvocht (hij is niet in me klaargekomen, maar in de condoom) wat is vrijgekomen of zou ik hiervoor de MAP moeten slikken?
Bedankt voor de site!
ReagerenJohn (moderator)
15 februari 2015 om 16:57Voorvocht zal er wel geweest zijn, maar je hebt dus kunnen lezen dat dat in principe geen probleem is. Als er maar geen zaadlozing is geweest kort voordat de penis is je vagina ging.
Reageren