Zoeken Vraag het forum

2 dagen overtijd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ik had een vraag ik ben nu 2 dagen overtijd,
    Ik heb de hele week al steken in me onderrug en me buik geeft soort vol gevoel .
    Ik had mijn ovulatie 1 januari en heb sex gehad op 28 dec en op mijn ovulatie dag 1 januari . Zou er een mogelijkheid zijn dat ik zwanger ben durf namelijk nog niet te testen graag hoor ik jullie mening

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Hoe weet je zo precies dat je 1 januari de ovulatie had?
    Wat was de eerste dag van de laatste menstruatie?
    Hoelang duurt je cyclus?

Zwangerschapsverschijnselen kun je overigens nog niet hebben als je al zwanger zou zijn. Dat is veel te vroeg. Je klachten kunnen wel een voorbode zijn voor de komenden menstruatie.

Reageren
    Anoniem

18 dec was me eerste dag van laaste menstruatie dus dacht 1 januari me ovulatie me menstruatie duurt 5 dagen en periode is 28 dagen heel soms 29

Reageren
    John (moderator)

De ovulatie vindt plaats (bij een cyclus van 28 dagen) tussen de 11de en de 16de dag van de cyclus. Een precieze dag is niet aan te wijzen. Dat kan dan ook nog eens van cyclus tot cyclus verschillen.
    In jouw geval was de ovulatie dus tussen 29 december en 3 januari. 1 januari zou dan dus kunnen.
    Omdat je cyclus ook wel eens een dag langer duurt, zou het helemaal niet zo vreemd zijn als ze deze keer dus ook iets later zou zijn. Maar een zwangerschap is natuurlijk niet uitgesloten. Doe dus een zwangerschapstest.

Reageren
    Anoniem

omdat ik vaak teleur gesteld ben wacht ik tot ik week overtijd ben
    wel ben ik savonds heel misselijk en voel me niet me zelf
    gan dat daardoor komen?

Reageren
    John (moderator)

Het is nog te vroeg voor zwangerschapsverschijnselen.
    Ik denk dat je wat last hebt van de spanningen.

Reageren
Reageer op: 2 dagen overtijd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.