- Anoniem17 januari 2015 om 11:24
Hoi ik had een vraag ik ben nu 2 dagen overtijd,
Ik heb de hele week al steken in me onderrug en me buik geeft soort vol gevoel .
Ik had mijn ovulatie 1 januari en heb sex gehad op 28 dec en op mijn ovulatie dag 1 januari . Zou er een mogelijkheid zijn dat ik zwanger ben durf namelijk nog niet te testen graag hoor ik jullie mening5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 januari 2015 om 14:04Hoe weet je zo precies dat je 1 januari de ovulatie had?
Wat was de eerste dag van de laatste menstruatie?
Hoelang duurt je cyclus?Zwangerschapsverschijnselen kun je overigens nog niet hebben als je al zwanger zou zijn. Dat is veel te vroeg. Je klachten kunnen wel een voorbode zijn voor de komenden menstruatie.
ReagerenAnoniem17 januari 2015 om 14:1518 dec was me eerste dag van laaste menstruatie dus dacht 1 januari me ovulatie me menstruatie duurt 5 dagen en periode is 28 dagen heel soms 29
ReagerenJohn (moderator)
17 januari 2015 om 14:42De ovulatie vindt plaats (bij een cyclus van 28 dagen) tussen de 11de en de 16de dag van de cyclus. Een precieze dag is niet aan te wijzen. Dat kan dan ook nog eens van cyclus tot cyclus verschillen.
Reageren
In jouw geval was de ovulatie dus tussen 29 december en 3 januari. 1 januari zou dan dus kunnen.
Omdat je cyclus ook wel eens een dag langer duurt, zou het helemaal niet zo vreemd zijn als ze deze keer dus ook iets later zou zijn. Maar een zwangerschap is natuurlijk niet uitgesloten. Doe dus een zwangerschapstest.Anoniem19 januari 2015 om 16:31omdat ik vaak teleur gesteld ben wacht ik tot ik week overtijd ben
Reageren
wel ben ik savonds heel misselijk en voel me niet me zelf
gan dat daardoor komen?John (moderator)
19 januari 2015 om 16:57Het is nog te vroeg voor zwangerschapsverschijnselen.
Reageren
Ik denk dat je wat last hebt van de spanningen.