- Anoniem8 januari 2015 om 21:38
Hallo,
Ik had eigenlijk 6 januari ongesteld moeten worden en ben altijd heel regelmatig.
Ik ben nu nog steeds niet ongesteld geworden, heb in tussentijd wel onbeschermde seks gehad (buiten vruchtbare periode). Ik heb een test gedaan en die gaf negatief aan.Waak kan dit door komen?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2015 om 23:16Hoe oud ben je en wanneer heb je de test gedaan?
ReagerenAnoniem9 januari 2015 om 14:2123
Reageren
Die heb ik afgelopen woensdag gedaan 2 verschillende en allebei niks gelukkig.John (moderator)
9 januari 2015 om 18:01Het is natuurlijk mogelijk dat je menstruatie iets later komt. Ik zou nog even wachten tot na het weekend en als je dan nog steeds niet ongesteld opnieuw een zwangerschapstest doen. Er is natuurlijk en redelijke kans op zwangerschap als je onbeschermde seks hebt gehad.
ReagerenAnoniem10 januari 2015 om 23:31Bedankt doe ik.
Reageren
Toevallig vandaag ook nog getest weer negatief maar nog steeds niet ongesteld.Anoniem16 januari 2015 om 12:55Tot nu toe alle testen negatief.
Vandaag ook nog getest en negatief, nog steeds niet ongesteld geworden.
Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.Het enig wat ik me kan bedenken is dat ik afgelopen kerst een paar dagen aan de antibiotica heb gezeten vanwege blaas ontsteking, kan dat er iets mee te maken hebben ?
ReagerenJohn (moderator)
16 januari 2015 om 16:22De antibiotica kan ook invloed hebben op je menstruatie.
Reageren
Ga naar je huisarts en laat voor de zekerheid een bloedtest doen. Het komt wel een voor dat het HCG gehalte te laag is voor een DHZ test.