- Anoniem13 november 2014 om 16:43
Ik ben al ruim een Week overtijd. Loop voor moeilijk zwanger worden in het Ziekenhuis. Nu ben ik dus een week overtijd maar vanmiddag een ovu test gedaan en die was positief. Ik weet 100% zeker dat ik mijn eisprong heb gehad! Mijn zwangerschapstesten blijven negatief…
Is er nog hoop?Liefs Robin
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 november 2014 om 17:41[quote]Nu ben ik dus een week overtijd maar vanmiddag een ovu test gedaan en die was positief.[/quote] dat kan dus eigenlijk niet. als je een week overtijd bent kun je geen ovulatie hebben.
Reageren
Een ovulatietest doe je halverwege je cyclus. Want dan is ongeveer je eisprong. Daarbuiten heeft een ovulatietest totaal geen zin en geen waarde.
Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?Anoniem13 november 2014 om 18:01Ik weet dat het niet kan!! Ik ben in het Zh geweest en ze hebben op 23-10 een echo gemaakt en de gyn zij dat ik net een eisprong had gehad of dat het er aan kwam. Ik dacht doordat mijn zwangerschapstest constant negatief is, en ik gelezen heb dat een ovu test wel eens op een zwangerschap kan reageren…. Nu is deze dus positief maar zegt dus niets…
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2014 om 18:26Een ovulatietest buiten de vruchtbare dagen is totaal waardeloos en onbetrouwbaar. Een ovulatietest reageert niet op het HCG hormoon hoor.
De moed niet opgeven. Het gaat vast en zeker een keer lukken.
ReagerenAnoniem13 november 2014 om 18:29Dank voor je reactie. Zolang er geen menstruatie is, is er hoop toch?! Je hoort toch wel eens dat vrouwen pas later een positieve test in handen hebben?
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2014 om 18:33Het zou kunnen zijn dat je HCG hormoon te laag is voor een DHZ test. Als je na het weekend nog steeds niet ongesteld bent, kun je de huisarts om een bloedtest vragen
ReagerenAnoniem13 november 2014 om 19:04Ik moet maandag weer naar het Ziekenhuis wellicht kunnen zij mij meer vertellen. Maar bedankt voor je snelle reacties!
ReagerenJohn (moderator)
13 november 2014 om 19:11