Zoeken Vraag het forum

Week overtijd en test is negatief ?!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo allemaal,

Ik zal even uitleggen, ben al dik jaar gestopt met pil. na het deze zomer hebben we besloten om niet meer condoom gebruiken we zijn er klaar voor alleen in september was ik nog laatst ongesteld geweest in week 15e /18e en 1 oktober hebben we nog laatst sex gehad zonder condoom en vorig week ook al nog.

ik zou eigenlijk rond na weekend van 11e oktober ongesteld worden maar niks dus heb maar even test gehaald jammer genoeg is het negatief en heb mezelf voorgesteld als ik tot volgende weekend niet ongesteld word dus dit weekend .
    ben nog steeds niet ongesteld geworden en vanmorgen test gedaan weer negatief. alleen heb ik wel last van me hoofd licht duizelig en vaak als ik sigaret wil roken vind ik opeens vies. af en toe buikkramp niet veel en soms als k eten zie dan wil ik niet eens eten.

Heb altijd normale cyclus gehad geen onregelmatig gewoon van 27/28 dagen, nooit over tijd geweest of problemen gehad, dus ik vraag me af moet ik afspraak maken of even ermee wachten, me schoonzus heeft wel me gezegd test anders zondag nog eens anders maandag afspraak maken met HA.

Ik maak me niet erg druk om maar zelf wil ik gewoon ongesteld worden of zwanger zijn en niet onduidelijk haha.

Ken iemand dit probleem ook of ?

Groet babystar

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wacht het weekend nog even af.
    Mocht je dan nog niet on gesteld zijn,ga dan even naar je huisarts voor een bloedtest. Het zou kunnen, dat je HCG nog gehalte te laag is voor de DHZ test.

Reageren
    Anoniem

Oke ja lhet zou kunnen laten we maar even afwachten anders afspraak maken met ha. Aan ene kant hoop ik wel anders ja hihi..

Reageren
    John (moderator)

Laat na het weekend nog maar even wat weten.

Reageren
    Anoniem

Zal ik doen, normaal krijg ik altijd buikkramp van te voren AH ben benieuwd… Enne nog steeds niet vannacht wel eens gedroomd en had toen heel erg dorst..

Reageren
    Anoniem

Zojuist linksonder stekende buik met roze slijm bloed, watis dat innesteling ? K wacht tot morgen kijk ik wel of ik dan ongesteld word of niet..

Reageren
Reageer op: Week overtijd en test is negatief ?!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.