-
Anoniem13 september 2014 om 15:28
wie heeft hier ervaring mee ik heb 2,5 jaar lang de inplanon gehad en die laten verwijderen daarna ben ik gelijk aan de prikpil gegaan in december was die uitgewerkt dus van af december niet meer beschermt nu werd ik pas in mei ongesteld de eerste x gewoon na een maand daarna tot op heden om de 13/15 dagen is er iets wat ik daar tegen kan doen zodat het weer goed om de maand is zodat ik mijn vruchtbare dagen heb en zwanger kan worden heeft iemand hier tips voor???
laste keer dat ik ongesteld was 28 aug tot 2 septembermvg anoniem
24 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2014 om 16:25Daar kun je zelf niets aan doen. Je menstruatiecyclus zal uit zichzelf weer moeten herstellen. Als je cycli zo kort blijven vraag dan aan de huisarts een verwijzing naar de gynaecoloog voor verder onderzoek
ReagerenAnoniem13 september 2014 om 17:11ja heb hun 4 maanden gelden ook gebeld en toen zijden ze dat ik af moest wachten maar duurt zo wel lang en het is vervelend
ReagerenJohn (moderator)
13 september 2014 om 17:174 maanden is wel weer een tijdje geleden.
Reageren
Neem opnieuw contact opAnoniem25 september 2014 om 12:10ok ja zal ik doen nu is toevallig al de 4 de week dat ik niet ongesteld ben zou het nu regelmatig zijn of zwanger?
mvg
ReagerenJohn (moderator)
25 september 2014 om 13:12Daar kan ik je natuurlijk geen antwoord op geven. Dan zou je een zwangerschapstest moeten doen
ReagerenAnoniem27 september 2014 om 11:51ik ben vandaag 2 dagen overtijd heb een test gedaan maar die was negatief zou het kunnen dat het nog duurt voor ik ongesteld word of heb ik te vroeg getest?
ReagerenJohn (moderator)
27 september 2014 om 13:17Ik denk dat je beter nog een weekje kunt wachten alvorens opnieuw te testen als je menstruatie er in de tussentijd nog niet is.
ReagerenAnoniem29 september 2014 om 09:21Oke ik heb wel gevoeld at ik ongesteld moet worden maar is er nog niet 4 dagen overtijd nu
ReagerenAnoniem30 september 2014 om 12:33Ben nu 5 dagen overtijd en een test gedaan diens negatief hoeveel dagen overtijd moet je zijn zo dat je bij dokter bloed kan laten prikken
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2014 om 14:24Dan zou je een test bij de huisarts kunnen laten doen.
ReagerenAnoniem3 oktober 2014 om 14:00ik ben nu indertusse 8dagen overtijd heb woensdag gebeld naar dokter maar moest wachten waneer kan ik weer bellen ook heb ik getest met test van de action zijn die wel goed mvg
ReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2014 om 14:01Als je de test volgens de gebruiksaanwijzing hebt gebruikt zijn die zeker goed.
ReagerenAnoniem3 oktober 2014 om 16:36oke apart is er een andere verklaring voor dat ik 8dagen overtijd ben
ReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2014 om 20:12Er kunnen meerdere redenen zijn.
Reageren
Je menstruatie kan een keer uitblijven maar ze kan ook gewoon later komen.
Een andere reden zou ook zwangerschap kunnen zijn en je HCG gehalte te laag is om te kunnen meten met DHZ tests.