Zoeken Vraag het forum

minimaal om 2 weken ongesteld en willen kindje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

wie heeft hier ervaring mee ik heb 2,5 jaar lang de inplanon gehad en die laten verwijderen daarna ben ik gelijk aan de prikpil gegaan in december was die uitgewerkt dus van af december niet meer beschermt nu werd ik pas in mei ongesteld de eerste x gewoon na een maand daarna tot op heden om de 13/15 dagen is er iets wat ik daar tegen kan doen zodat het weer goed om de maand is zodat ik mijn vruchtbare dagen heb en zwanger kan worden heeft iemand hier tips voor???
    laste keer dat ik ongesteld was 28 aug tot 2 september

mvg anoniem

24 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Daar kun je zelf niets aan doen. Je menstruatiecyclus zal uit zichzelf weer moeten herstellen. Als je cycli zo kort blijven vraag dan aan de huisarts een verwijzing naar de gynaecoloog voor verder onderzoek

Reageren
    Anoniem

ja heb hun 4 maanden gelden ook gebeld en toen zijden ze dat ik af moest wachten maar duurt zo wel lang en het is vervelend

Reageren
    John (moderator)

4 maanden is wel weer een tijdje geleden.
    Neem opnieuw contact op

Reageren
    Anoniem

ok ja zal ik doen nu is toevallig al de 4 de week dat ik niet ongesteld ben zou het nu regelmatig zijn of zwanger?

mvg

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je natuurlijk geen antwoord op geven. Dan zou je een zwangerschapstest moeten doen

Reageren
    Anoniem

ik ben vandaag 2 dagen overtijd heb een test gedaan maar die was negatief zou het kunnen dat het nog duurt voor ik ongesteld word of heb ik te vroeg getest?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je beter nog een weekje kunt wachten alvorens opnieuw te testen als je menstruatie er in de tussentijd nog niet is.

Reageren
    Anoniem

Oke ik heb wel gevoeld at ik ongesteld moet worden maar is er nog niet 4 dagen overtijd nu

Reageren
    Anoniem

Ben nu 5 dagen overtijd en een test gedaan diens negatief hoeveel dagen overtijd moet je zijn zo dat je bij dokter bloed kan laten prikken

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je een test bij de huisarts kunnen laten doen.

Reageren
    Anoniem

ik ben nu indertusse 8dagen overtijd heb woensdag gebeld naar dokter maar moest wachten waneer kan ik weer bellen ook heb ik getest met test van de action zijn die wel goed mvg

Reageren
    John (moderator)

Als je de test volgens de gebruiksaanwijzing hebt gebruikt zijn die zeker goed.

Reageren
    Anoniem

oke apart is er een andere verklaring voor dat ik 8dagen overtijd ben

Reageren
    John (moderator)

Er kunnen meerdere redenen zijn.
    Je menstruatie kan een keer uitblijven maar ze kan ook gewoon later komen.
    Een andere reden zou ook zwangerschap kunnen zijn en je HCG gehalte te laag is om te kunnen meten met DHZ tests.

Reageren
Reageer op: minimaal om 2 weken ongesteld en willen kindje

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.