- Anoniem28 juni 2014 om 16:16
Hallo,
Ik heb nu al 3x seks gehad met mijn vriend en elke keer hebben we een condoom gebruikt. Als goed is was er niets met die condooms aan de hand maar toch ben ik zo bang dat ik toch zwanger ben. Ik ben nu al bijna een week over tijd en ik begrijp niet waarom. Moet ik gewoon afwachten of moet ik toch een test halen, iets waar ik echt tegenop zie.
Alvast bedankt!
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 juni 2014 om 16:29Hoe oud ben je?
Reageren
Is je menstruatie normaal wel altijd op tijd?Anoniem28 juni 2014 om 16:37Ik ben 16 jaar. Het verschilt altijd een paar dagen maar nooit een hele week zoals nu.
ReagerenJohn (moderator)
28 juni 2014 om 16:48Om zekerheid te krijgen zul je dat toch een zwangerschapstest moeten doen.
ReagerenAnoniem28 juni 2014 om 16:53Bestaat er dan echt een kans dat ik toch wel zwanger ben, hoewel elke keer seks wel gewoon beschermd was? En waar kan ik die eigenlijk halen? Gewoon bij de kruidvat toch ofzo?
ReagerenJohn (moderator)
28 juni 2014 om 17:02Als de condoom goed is gebruikt en er niets is mis gegaan acht ik de kans op een zwangerschap nagenoeg nihil. Aangezien je menstruatie nooit echt op tijd komt zal dat nu ook wel zo zijn.
Reageren
Maar jij bent hier onzeker over anders zou je vraag niet hebben gesteld. Om uit die onzekerheid te komen zou je dus een test kunnen doen. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist.Anoniem28 juni 2014 om 17:11Oke, dan zal ik er wel eentje halen. Dank je wel voor je advies!
Reageren