- samantha23 februari 2013 om 10:12
Mijn vriend en ik hebben geen sex gehad …
Ik heb hem wel afgetrokken, sperma op mijn handen, ik ga dat dan normaal afspoelen, maar was zelf zo nat vanonder door opwinding van zijn stijve te zien en hem af te trekken…
Ik heb mijn handen afgeveegd met toiletpapier deze keer en heb mezelf vanonder afgeveegd …
Kan ik daardoor zwanger zijn?????
bedankt alvast5 reactiesReagerenSarah23 februari 2013 om 11:09Hoe klein de kans ook is, er is een kans ja, ook al acht ik die gering want je zegt dat je jezelf hebt afgeveegd en ik begrijp dus dat je niet met je vingers in je vagina bent geweest?
ReagerenKim23 februari 2013 om 11:10Nee, zo snel raakt een vrouw niet zwanger. Je hebt je handen afgeveegd en je hebt jezelf met papier afgeveegd? Dan kun je niet zwanger zijn.
Kim
Reagerensamantha23 februari 2013 om 13:18Met papier handen wat geveegd en idd snel vanonder met hetzelfde papier … ne slim, maar … allemaal op zeer korte tijd en k moet zeggen (klinkt niet) … het hing er in een prop op, dus niet helemaal ingetrokken vrees ik …
ReagerenLola23 februari 2013 om 14:49Hai, ik denk niet dat je nu zwanger bent geraakt hoor.
Reageren
LolaAnoniem1 april 2014 om 09:04ik denk niet dat je dan zwanger kan zijn
Reageren