- mieke25 juli 2013 om 08:05
Ik ben al 32, geen domme tiener dus, en toch …
K heb mijn vriend afgetrokken, alles spoot omhoog en kwam op mijn handen terecht.
K ben dan naar het toilet gegaan om alles af te wassen …
Door hem af te trekken had k natuurlijk wel verschrikkelijk veel zin en was k zelf compleet nat onderaan.
Heb wc papier genomen, handen wat afgeveegd, onderkant wat drooggeveegd en mezelf wat gevingerd …
Nu ben k precies overtijd aan’t gaan …
Kan het zijn dat k mezelf sperma heb toegebracht :-/ ?3 reactiesReagerenmieke29 juli 2013 om 14:16hoi, ik weer …
Reageren
k ben dus overtijd en toch zegt de zwangerschapstest negatief …
k zou best nr de dokter gaan maar 🙁 …
k hoop nog altijd dat ze starten.
kan ik überhaupt op deze manier zwanger raken?
zou toch heel toevallig zijn, niet?
bedanktKim29 juli 2013 om 14:51Hai, als je je handen eerst schoongemaakt hebt, is het niet mogelijk om jezelf zwanger te maken. Er zijn wel meer redenen dat een vrouw soms iets later is met haar menstruatie hoor. Bovendien geeft de test negatief aan dus ik zou me niet al te druk maken.
Kim
Reagerenmieke31 juli 2013 om 10:07Dat is het hem net … denkt er op dat moment niet bij na maar heb toiletpapier genomen denk ik … wat afgeveegd, met dat papier mezelf vanonder afgeveegd en omdat k zo goesting had, mezelf gevingerd … maar wat eerst en wat dan en met dat vuile papier en ?!? … vandaar … Zou het enigsinds mogelijk zijn moest k nu één hand niet fatsoenlijk geveegd hebben en maw, mezelf sperma ingebracht hebben … kan je dan zwanger geraken?
Reageren