- anoniem22 januari 2013 om 18:28
Hoi allemaal,
Ik ben sinds mijn laatste menstruatie gestopt met de pil,
Ik wil mijn lichaam de tijd geven haar werk te doen.
Dit doe ik omdat mijn menstruatie 2 X niet verliep zoals het moest en k al 4 jaar aan 1stuk door de pil slik.Nou heb ik wel geslachtgemeenschap gehad, soms waren we bezig zegmaar toen we opeens bedachten dat k de pil niet slik en we dus een condoom moesten gebruiken.
Nu was mijn laatste menstruatie de zaterdag voor kerst laat op de avond begonnen…
Dat is al ruim 4 weken geleden nu… Vandaar dat ik mij zorgen maak!Kan het zijn dat het stoppen met de pil ervoor zorgt dat de menstruatie langer uitblijft?
Dankjewel alvast!
2 reactiesReagerenM22 januari 2013 om 18:51Ja hoor dat kan. Wanneer je met de pil stopt kan het soms wel een half jaar duren voor je weer regelmatig ongesteld bent. Het kan zelfs zo zijn dat je pas na een paar maanden voor het eerst ‘normaal’ ongesteld word.
Reagerenanoniem22 januari 2013 om 19:03Ok, dat is al iets geruststellend…
Reageren
Denk toch dat als het nog lang uit blijft dat k n test ga doen.
Ik ben nu namelijk bang dat als ik zwanger blijk te zijn, en ik het niet weet dat het schade toebrengt aan een ongeboren kindje!
Ik durf nu geen alcohol te drinken… Of rood vlees te eten! Terwijl dat zo nu en dan wel eens lekker is! Een toastje met filet american of n glaasje wijn s avonds!