Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eline

haai ik heb een vraagje
    mijn vriendje schuurde paar weken geleden met zn penis over mn vagina en is ookpaar seconden in mn kutje geweest alleen ik weet niet of er voorvocht was want hij is besneden kan ik zwanger zijn? ik slik wel gewoon de pil maar paar dagen later was ik gewoon ongesteld geworden maar ik ben nog steeds bang dat ik zwanger ben

4 reacties
    Reageren
    Emma

Als je de pil slikt, ben je in principe beschermd. En zo snel raakt een vrouw niet zwanger hoor. De meeste kans op zwangerschap is tijdens je ovulatie of eisprong. Dat is ongeveer twee weken voor je volgende menstruatie. En daarbij, de kans op zwangerschap door voorvocht schijnt niet mogelijk. Lees deze site maar eens: http://www.nvsh.nl/opinie/voorlichtingVoorvocht.htm

Reageren
    Joleen

Waarom ben je bang? Je slikt de pil en je bent gewoon ongesteld geworden. Dan ben je dus niet zwanger hoor! Beetje gerustgesteld?

Groetjes

Reageren
    Eline

ja ik ben nu wel gerust gesteld 🙂 bedankt
    ik maaktemezelf bang om op sites te kijke waar stond dat je zwanger kon raken ondanks pil enzo en ook dat vrouwen ongesteld bleven tijdens zwangerschap.

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.