- looky14 november 2012 om 11:02
Hallo, Mijn vriend en ik willen graag beginnen aan ons eerste kindje. Ik ben na mijn laatste pil ongesteldheid gestopt met de pil.Dat is nu 10dgn geleden.Nu heb ik steeds last aan de linkerkant onder in me buik. Kan het zijn dat ik nu ongesteld wordt of is dit een teken van de eisprong ik verwacht niet dat ik al zwanger ben.Ik heb 6 jaar de pil geslikt dus het kan best een tijdje duren hoor ik van iedereen. Nu is eigenlijk mijn vraag is dit een eisprong wat ik voel? en ben ik dan nu het meest vruchtbaar of is dit gewoon van het ontpillen ? Bedankt voor jullie reacties alvast groetjes Looky
5 reactiesReagerenMara14 november 2012 om 14:18Pfoe, dat is voor elke vrouw anders. De ene heeft direct haar cyclus weer op orde terwijl een ander er wel een jaar over kan doen om weer geregeld ongesteld te worden. Ik zou zeggen, afwachten en eventueel testen, dan weet je het. En vooral, heel veel succes met zwanger worden!
Groetjes
Reagerenlooky14 november 2012 om 14:27Bedankt voor je snelle reactie even afwachten dan maar wil niet te snel conclusies trekken en teleurgesteld zijn na een test mocht deze negatief zijn. Ik wacht nog even tot ik ongesteld word of moet worden.. en als de ongesteldheid weg blijft kan ik altijd een testje doen. Spannend allemaal.
ReagerenEmma14 november 2012 om 14:40Hai Looky, je bent pas 10 dagen geleden gestopt met de pil. Laat alles lekker over je heenkomen en probeer in ieder geval niet verkrampt zwanger te worden. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het duurt en hoe groter de teleurstelling. Geniet van elkaar en dan komt het wel goed… Heel veel succes gewenst. En euh, vergeet niet tijdig foliumzuur te slikken (alhoewel je dan wel moet weten wat je cyclus is…).
Groetjes
ReagerenQuote14 november 2012 om 14:42looky15 november 2012 om 07:20Bedank Emma ik wil inderdaad een beetje alles vanzelf laten gaan en er niet te veel mee bezig te zijn. Is niet heel makkelijk ik wil al een tijdje kinderen en heb gewacht tot mijn vriend er ook klaar voor was.Dus nu er groen licht gegeven is wil je alles eigenlijk zo snel mogelijk 🙂 bedank voor je tips ik weet nog niet mijn cyclus omdat dit mijn eerste stop maand is maar ik had gelezen dat je ervoor al mocht beginnen met foliumzuur.
Groetjes
Reageren