Zoeken Vraag het forum

Graag zwanger worden Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • looky

Hallo, Mijn vriend en ik willen graag beginnen aan ons eerste kindje. Ik ben na mijn laatste pil ongesteldheid gestopt met de pil.Dat is nu 10dgn geleden.Nu heb ik steeds last aan de linkerkant onder in me buik. Kan het zijn dat ik nu ongesteld wordt of is dit een teken van de eisprong ik verwacht niet dat ik al zwanger ben.Ik heb 6 jaar de pil geslikt dus het kan best een tijdje duren hoor ik van iedereen. Nu is eigenlijk mijn vraag is dit een eisprong wat ik voel? en ben ik dan nu het meest vruchtbaar of is dit gewoon van het ontpillen ? Bedankt voor jullie reacties alvast groetjes Looky

5 reacties
    Reageren
    Mara

Pfoe, dat is voor elke vrouw anders. De ene heeft direct haar cyclus weer op orde terwijl een ander er wel een jaar over kan doen om weer geregeld ongesteld te worden. Ik zou zeggen, afwachten en eventueel testen, dan weet je het. En vooral, heel veel succes met zwanger worden!

Groetjes

Reageren
    looky

Bedankt voor je snelle reactie even afwachten dan maar wil niet te snel conclusies trekken en teleurgesteld zijn na een test mocht deze negatief zijn. Ik wacht nog even tot ik ongesteld word of moet worden.. en als de ongesteldheid weg blijft kan ik altijd een testje doen. Spannend allemaal.

Reageren
    Emma

Hai Looky, je bent pas 10 dagen geleden gestopt met de pil. Laat alles lekker over je heenkomen en probeer in ieder geval niet verkrampt zwanger te worden. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe langer het duurt en hoe groter de teleurstelling. Geniet van elkaar en dan komt het wel goed… Heel veel succes gewenst. En euh, vergeet niet tijdig foliumzuur te slikken (alhoewel je dan wel moet weten wat je cyclus is…).

Groetjes

Reageren
    looky

Bedank Emma ik wil inderdaad een beetje alles vanzelf laten gaan en er niet te veel mee bezig te zijn. Is niet heel makkelijk ik wil al een tijdje kinderen en heb gewacht tot mijn vriend er ook klaar voor was.Dus nu er groen licht gegeven is wil je alles eigenlijk zo snel mogelijk 🙂 bedank voor je tips ik weet nog niet mijn cyclus omdat dit mijn eerste stop maand is maar ik had gelezen dat je ervoor al mocht beginnen met foliumzuur.

Groetjes

Reageren
Reageer op: Graag zwanger worden Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.