Zoeken Vraag het forum

Help

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Help me

Mijn maandstonden zijn meestal regelmatig maar het verschilt soms een paar dagen.. Maar nu hebben mijn vriend en ik vrijdag seks gehad en was het condoom gescheurd..Ik heb de noodpil al gehaald maar beslist even te wachten of men maandastonden er  niet doorkwamen want ik weet dat deze pil de maandstonden kan uitstellen. Gisteren , zaterdag, was men vriend me aan het vingeren en er kwam heel veel bloed uit.. Mijn buik broebelt ook helemaal net als tijdens men maandstonden.. Maar nu ik vanmorgen opstond zag ik dat op mijn tampon slechts n miniem beetje bloed hing… Is dit normaal of niet? Ik had meteen na het vingeren even wc-papier in mijn vagina gestoken om ervoor te zorgen dat ik zonder bloedverlies op mn benen naar het wc kon.. in het wc heb ik dat er meteen uitgetrokken, maar kan het zijn dat er een deel is blijven steken dat de hele boel opstopt? Ik heb al eens gevoeld maar tot waar ik geraak voel ik niets.. IS het normaal dat ik nu geen bloedverlies heb? Mijn maandstond
    en duren toch meestal 4 dagen… help me alsjeblieft!

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Je meest vruchtbare periode om zwanger te raken is rond de eisprong. De eisprong vindt ongeveer twee weken voor je volgende menstruatie plaats.

Reageren
    ANONIEM

ik heb men maandstonden nog niet gehad, maar myn borsten doen net dezelfde pijn alsof ik ze moet krijgen.. ik heb mijn pil intussen genomen dus normaal zou ik niet zwanger kunnen zijn… En twee weken geleden of de dagen ervoor heb ik zeker geen seks gehad , of toch zeker veilige seks..we controleren altijd het condoom met water.. 1 week geleden hebben we enkel gecontroleerd of er sperma inzat en er liep niets uit , maar dan hebben we het wel niet met water gecontroleerd… Het is alleen zo moeilijk om met die onzekerheid te leven.. Ik kan onmogelijk zwanger zijn want het is altijd veilig maar toch ben ik bang.. myn vriend wacht ook ongeduldig op het smsje dat ik mijn maandstonden gekregen heb..

Reageren
    Emma

Maak jezelf niet gek, er liep niets uit de condoom dus er is niets aan de hand. Wanneer jij gaat lopen stressen, is de kans dat je ongesteldheid uitblijft alleen maar groter…

Groetjes

Reageren
    Anoniem

Dankjewel 🙂 je hebt gelijk, ik moet ontspannen… N badje nemen zal me deugd doen.. En mn maandstonden zyn soms wel onregelmatig dus… Kheb het gevoel dat ze eraan komen 🙂 dankje, ik wil dit echt aan iemand kwijt kunnen… Nu heb ik wel vriij veel wit slijm in mn vagina, Kan dit betekenen dat ik bijna moet menstrueren?

Groetjes

Reageren
Reageer op: Help
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.