- Roxiaan9 oktober 2012 om 20:12
Hallo iedereen,
Ik was 5 sept laast ongesteld
21 sept had ik bloedafscheiding
en tot nu toe geen ongesteldik moest vorige week woensdag ongesteld worden maar niks, ik heb getest en het was negatief, zaterdag weer en weer negatief
Kan iemand me helpen??
Ik heb een *** dokter die zegt dat ik pas moet komen wanneer ik een plusje heb(positieve test)Ik gebruik geen pil en heb onveilig seks
kan iemand me een beetje duidelijkheid geven??
8 reactiesReagerenman9 oktober 2012 om 21:13mischien iets met hormonen? zowiso niet handig om onveilige seks te hebben dat is de goden verzoeken om..
als je zwanger zou zijn merk je dat ook wel waarschijnlijk vreetbuien of eten wat je normaal nooit eet ofzo en misselijk ofzo
de dokter kan ook niet veel meer doen er aan tenzij je een posetieve test heb tot die tijd afwachten zoals ik zij misch wel hormonen idk
hij of zij kan je ook altijd doorsturen (moet wel reden voor zijn)en blijven testen tot hoeveel dagen na de partij werkt zo test lijkt mij dat daar een maximum tijd voor staat. als je tot die tijd niks meet lijkt het mij oke toch? mischien even een tijdje geen of veilig seks condoom gebruiken enzo
(let vooral goed op je gedrag veranderd dat opeens kan indicatie zijn dat je zwanger bent)
de medische wereld is nog niet zover dat je met een druk op de knop kunt zien wat je alemaal precies hebt of niet hebt. (was dat maar waar lol)
vaak moeten artsen het van het verhaal van de patient en visueel onderzoek hebben bij twijfel doorsturen. respect voor artsen en medici.kijk het een tijdje aan en geen of veilig seks! en als je niks heb regel voor het weekend weer afpraak en laat het onderzoeken in het ziekenhuis of ergens anders kunnen ze ook een rontgen scan maken ofzo zie je het meteen.
sterkte.
ReagerenLola10 oktober 2012 om 06:52Wil je zwanger worden dan?
ReagerenSportvrouw10 oktober 2012 om 08:02Ten eerste is het altijd onhandig om onveilige seks te hebben denk aan SOA’s etc.
Er zijn meerdere mogelijkheden die ervoor zorgen dat je ongesteldheid uitgesteld blijkt.
Dit kan zijn doordat je hormonen in de war zijn, stress, medicijnen, ander voedingspatroon(anorexia/bolimea) of bepaalde supplementen.
Ik zou over een week een goedkopere test en een duurdere test aanschaffen en je nog eens testen. Je moet altijd meer dan 1 test gebruiken om er achter te komen of je zwanger bent.
Mocht het nou zo zijn dat hij weer negatief is, maak dan gewoon een afspraak met de huisarts dat er iets mis is met je lichaam waardoor je ongesteld zijn uitgesteld blijft en dat het niet gerelateerd is aan zwangerschap.
Als het hormonaal is kan het zijn dat hij de pil voorstelt. Maar het kan ook zijn dat er iets mis is met een orgaan in je lichaam waardoor er iets mis loopt in je lijf.
ReagerenQuote10 oktober 2012 om 08:05Als de menstruatie wegblijft:
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBU14b.htmRoxiaan10 oktober 2012 om 10:06Dank jullie wel voor jullie reactie’s
ik heb 3 testjes gedaan 2 daarvan waren 2 streepjes waarvan de ene heel vaag en de 3de test 1 streepje
dokter zei dat het niks voorsteldik heb vorige week 3 keer overgegeven, na een sushi avond, een orange jus en die andere keer was geen smorgens
ik heb soms maagzuur maar niet dat ik het niet aan kan
ik eet normaal veel maar nu strek me niks anders dan op suikerklontjes zuigen (beetje raar)ik wil heel graag zwanger raken(vandaar de onveilig seks) maar “dont want to put my hopes up” en uiteindelijk is het niet zo
hoor graag van jullie
ReagerenSportvrouw10 oktober 2012 om 10:45Het klinkt voor mij alsof je lichaam gewoon even in de war is, misschien moet je even nagaan of je wat ingrijpends hebt meegemaakt het afgelopen jaar, waar je nu lichamelijke stress aan ervaart
ReagerenSportvrouw10 oktober 2012 om 10:49Hoop op een kindje kan ook oorzaak zijn
ReagerenAnoniem126 januari 2013 om 14:25Lees meer vragen en antwoorden over overtijd maar negatieve test:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Overtijd+maar+niet+zwanger+test+negatief&sa=zoeken&siteurl=http%3A%2F%2Fwww.dokter.nl%2F