- Anoniem16 september 2014 om 19:52
Hallo,
Ik ben 9 pillen van mijn pilstrip vergeten. Dit over de strip verdeeld en soms een paar dagen achter elkaar. Ik weet ook niet waar ik met mijn gedachten zat. Nu ben ik niet ongesteld (ontrekkingsbloeding) geweest in mijn stop week.
Ik ben nu 9 dagen overtijd en heb 16 dagen geleden voor het laatst onveilige sex gehad.
De zwangerschapstesten zijn negatief. De afgelopen maanden was ik maar twee tot drie dagen ongesteld ipv de volle 5 dagen die ik normaal ongesteld was. Wat kan ik nu het beste doen?Ik heb wel kramp in mijn onderbuik en mijn linkerborst steekt.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2014 om 22:36Ga naar je huisarts en laat daar een bloedtest doen i.v.m. zwangerschap
ReagerenAnoniem18 september 2014 om 13:38Bedankt voor je reactie. Ik ga morgen naar de huisarts. Ik wordt heel zenuwachtig van de onzekerheid.
ReagerenAnoniem23 september 2014 om 15:39Inmiddels ben ik 15 dagen overtijd. Nog steeds geen positieve test en dus huisarts kan mijn baarmoeder niet goed voelen dus weet niet of hij vergroot is. De krampen zijn nog niet weggeweest en ben erg moe. Vrijdag moet ik weer testen.
Reageren
Ik denk niet meer dat ik zwanger ben maar wat er dan aan aan de hand is!? Heeft iemand dit ook meegemaakt?John (moderator)
23 september 2014 om 16:03Heeft de huisarts dan geen bloedtest gedaan?
Reageren