Zoeken Vraag het forum

ben ik zwanger????

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Evy

Hallo,

Ik ben ongeveer een maandje geleden gelukkig getrouwd met mijn ventje en we hebben beslis om te stoppen metde pil.
    Twee weken geleden had ik mijn regels. Nu was ik gisteren en eergisteren supermisselijk met hoofdpijn en buikpijn + ik had een beetje bloedverlies. Het was niet veel, echter wat bruinverlies enkele streepjes.
    Ik durf dit nog niet aan iemand te zeggen om hen niet te ontgoochelen of blij te maken voor niks. Dus begon ik wat op te zoeken.

Voor een test is het nog te vroeg. Kan pas vanaf eerste dag van de verwachte menstruatie.
    Of het zijn mijn hormonen die zich op punt stellen of ik ben al zwanger innestelingsbloed?

Hulp? ik word al zot van die misselijkheid en durf niets innemen want het moest maar eens zijn,…

2 reacties
    Reageren
    Linda

Misselijk wordt je pas vanaf het moment dat er heg in je urine zit, weet ik van de arts

Reageren
    Lana

Ik zou sowieso niets zeggen totdat je zeker weet dat je 3 maanden zwanger bent. Tot die tijd kan er nog van alles misgaan. Maar ik hoop natuurlijk dat je het snel wordt!

Groetjes

Reageren
Reageer op: ben ik zwanger????
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.