- Onzeker Meisje9 juli 2009 om 08:31
Ik heb afgelopen maandag geslachtsgemeenschap gehad.
En vanaf dinsdag heb ik heel erg last van mijn borsten, tepels doen pijn en het is overgevoelig.
Ook heb ik steken in mijn buik en ben ik moe ( en volgens mij overgevoelig) ook moet ik vaak naar de wc.
Zou heb kunnen dat ik zwanger ben? ben heel erg in twijfel slik namelijk nog wel de pil en normaal gesproken komen deze verschijnselen toch pas later?
Het duurt nog wel even voordat ik ongesteld moet worden en wil niet zo lang wachten voordat ik een test kan doen.
Iemand een tip of een idee??alvast bedankt
5 reactiesReagerenAnita9 juli 2009 om 08:45Als je de pil goed geslikt hebt is de kans dat je zwanger wordt heel erg klein.
Reageren
Bij een eventuele bevruchting zal jouw lichaam daar nog niets van merken omdat het eitje nog onderweg zou zijn naar de baarmoeder.
Zwangerschapsverschijnselen krijg je pas na de innesteling.
Het zou wel verstandig zijn ook met condoom te vrijen vanwege de soa’s.onzeker meisje9 juli 2009 om 09:18Heel erg bedankt voor je snelle reactie!!
mochten de verschijnselen wel blijven is het dan aan te raden om een test te doen?? Of moet ik hier mee wachten totdat ik ongesteld moet worden?p.s. Condoom is niet meer nodig, heb al 5 jaar een vaste relatie en we zijn allebei getest.
Reagerenbrenda A9 juli 2009 om 10:52de verschijnselen kunnen nog iet van een zwangerschap zijn zoals hier al wordt geschreven, testen heeft dan ook geen zin, wacht tot je overtijd bent.
misschien is het handig als je wat meer leest over zwangerschappen, Google maar eens: zwanger, 9 maanden, baby enz.enz.Brenda
Reagerenduam9 juli 2009 om 16:27Ik had een paar dagen voordat ik ongi moest worden steken in mijn onderbuik, af en toe misselijk, moest uit het niets huilen en vaak naar de wc. Ik heb 1 dag voordat ik ongi moest worden getest, omdat ik het eigenlijk wel zeker wist. En jahoor de test was positief, terwijl in de bijsluiter staat dat je moet wachten totdat je overtijd bent. Ik ben inmiddels 5 maanden geleden bevallen. Ik weet niet hoelang het nog duurt voordat je ongi moet worden, maar als het aan blijft houden zou ik gewoon testen als jij je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen (kon ik in ieder geval niet . Maar dan wel rond de tijd dat je ongi moet worden. Alleen is het nadeel dat als die test negatief aangeeft dat dit niet zo hoeft te zijn omdat je dan misschien te weinig hcg-hormoon in je lichaam hebt.
ReagerenHannelore9 juli 2009 om 22:00