Zoeken Vraag het forum

19 jaar en kriebels :(

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maantje

Tim wie denk jij om te zeggen wie wat wil ja of nee? Die recht heb je niet. Je mening zeggen mag, maar niet om te zeggen wat ze wel of niet moeten doen.

Meid, ik zou zeggen doen. Ik was zelf zwanger op mn 19e, woonde nog net samen met mn man (des tijds vriend), en onze zoon kwam onverwachts, maar hij werd verwelkomt met zo ontzettend veel liefde. De oma’s en opa’s zullen in het begin opkijken, maar ze zullen jullie heus wel steunen. Meid als jij zegt doen, doe het dan. Het belangrijkste voor een kind/baby is liefde krijgen en als ik het zo lees, dan komt dat heus wel goed. 🙂

Tim

@Maantje,
    Ik heb helemaal niet gezegd doen of niet doen, in tegenstelling tot wat jij schrijft. Ik vind het alleen niet slim van deze twee mensen om het nu te doen.

Reageren
    Anoniem1
    M,

Hoi,

Egoïstische Nederlanders die hier praten moet je niet naar luisteren! Ze willen pas kinderen met 40 jaar en dan nog zijn ze niet eens MENTAAL voorbereid.. worden ze helemaal paniekerig en kunnen soms niet eens meer tegen. Als hun kinderen 20 zijn dan liggen hun al bijna te sterven. Ik vind dat je gewoon moet doen als jij denk dat je klaar voor bent! VROUW IS gemaakt om voort te planten! & in nederland als je een dak boven je hoofd hebt en eten zonder schulden.. RED JE HET ZEKER! je krijgt kinderbijslag etc.. dus ik zeg ga je gang maak er maar tweeling van . wel onthouden dat je misschien een tijdje onderuit moet ! wegens het verzorgen denk maar t liefst 10 maanden!

Reageren
    Ik

Ojee, dus een tweeling hopen te krijgen omdat je ‘hier’ recht op kinderbijslag hebt? Jij bent echt niet van deze tijd en naar mijn mening ook geen Nederlander.

Reageren
    Yana

hey iedereen,

ik ben er een tijdje niet opgeweest,
    intussen ben ik dus 20 en mijn vriend 19, we zijn 5 maanden samen en hy moet nog maar anderhalf jaar studeren (en niet 4 a 6 jaar zoals werd geinsinueerd).

ik vind het heel spijtig hoe sommige mensen reageren op de natuurlijke behoeften van een vrouw, ik hoop dat jullie relaties perfect zijn dan.
    ik woon intussen alleen en heb een dik betaalde job en mijn vriend weerkt in het weekend en studeerdt cnc (wat ook heel goed betaald is)

ik heb voor mezelf beslist dat we er eind volgend jaar aan gaan beginnen zodat ik zwanger ben terwijkl zijn laatste jaar bijna uit is.

Ik dank alle mensen hier die zo vriendelijk en begripvol zijn, maar zoals M,, zegt, ik wil niet oud zijn tegen dat mijn kinderen het huis uitgaan ik wil erna nog kunnen genieten van het leven.

Alle mensen die er tegen zijn, het spijt me maar dit is mijn leven, ik was toen ik deze topic startte een beetje bang en onzeker, we hebben reeds alles wat er nodig is voor een kind en genoeg spaarcentjes.

Dankje iedereen 🙂

Reageren
Reageer op: 19 jaar en kriebels :(
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.