Zoeken Vraag het forum

vreemde menstruatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Marleen

ik heb een vraagje, ik ben sinds 2,5 maand met de pil gestopt en op een andere overgestaps. van deze werd ik heel erg misselijk en na een maand ben ik hiermee gestopt. we hebben wel seks gehad in de tussentijd maar niet echt omdat we zwanger probeerden te worden. nu ben ik nadat ik met die pil stopte 1 week te vroeg ongesteld geworden, echt veel heviger als normaal. ik schrok hiervan want met de eerste zwangerschap was ik ook een week eerder ongi geworden en 2 weken lang ongesteld geweest. ik dacht, laat ik gewoon even wachten tot volgende maand kijken of ik gewoon ongesteld word. nu was ik 1 dag overtijd, en ik verloor wat bruin slijm, dus ik dacht: yes niet zwanger. na een half dagje slijm hield het alweer op en een echte ongesteldheid is het dus niet geworden. wat zou dit kunnen betekenen? we hebben al 2 kids en een derde is momenteel niet ingepland (hoewel als het zo zou zijn we het natuurlijk van harte welkom zouden heten) [img size=368]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/ni_are172.jpg[/img]

Reageer op: vreemde menstruatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.