- Marleen24 mei 2012 om 09:07
ik heb een vraagje, ik ben sinds 2,5 maand met de pil gestopt en op een andere overgestaps. van deze werd ik heel erg misselijk en na een maand ben ik hiermee gestopt. we hebben wel seks gehad in de tussentijd maar niet echt omdat we zwanger probeerden te worden. nu ben ik nadat ik met die pil stopte 1 week te vroeg ongesteld geworden, echt veel heviger als normaal. ik schrok hiervan want met de eerste zwangerschap was ik ook een week eerder ongi geworden en 2 weken lang ongesteld geweest. ik dacht, laat ik gewoon even wachten tot volgende maand kijken of ik gewoon ongesteld word. nu was ik 1 dag overtijd, en ik verloor wat bruin slijm, dus ik dacht: yes niet zwanger. na een half dagje slijm hield het alweer op en een echte ongesteldheid is het dus niet geworden. wat zou dit kunnen betekenen? we hebben al 2 kids en een derde is momenteel niet ingepland (hoewel als het zo zou zijn we het natuurlijk van harte welkom zouden heten) [img size=368]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/ni_are172.jpg[/img]