- Anoniem21 maart 2015 om 10:26
Mijn vriend en ik zijn aan het proberen om zwanger te worden. Nu ben ik vorige week vrijdag ongesteld geworden en heb ik afgelopen donderdag mijn laatste dag van mijn menstruatie gehad. (4 dagen extreem weinig bruin bloed en 2 dagen iets meer gewoon) Gisteren heb ik de hele dag niets gehad, en vandaag begon ik ineens weer met bruin bloed. Weet iemand of dit normaal is? Mijn vorige menstruatie zonder pil was ook weinig, maar niet zo weinig als deze.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 maart 2015 om 11:25Dat kan.
Reageren
Het is nog wat bloed van je menstruatie dat nog in de baarmoeder zat er nu dus uitkomt.Anoniem21 maart 2015 om 14:56Bedankt voor je reactie. Is het dan ook normaal dat ik zo weinigbloed verlies? Voor ik aan de pil ging was het 8 dagen lang super veel. Zo veel dat ik er soms ’s nachts voor op moest. Tijdens de pil was het ook 8 dagen, maar iets minder extreem maar wel veel pijn. Nu echt super weinig en ook totaal geen menstruatie pijn.
ReagerenJohn (moderator)
21 maart 2015 om 15:19Dat zou heel goed kunnen. Je menstruatie kan best wel een keer anders zijn of zelfs veranderen.
ReagerenAnoniem27 maart 2015 om 13:32Misschien toch ook doordat jullie nu veel seks hebben? Heb eens gelezen dat dat een en ander opwekt. Dus misschien dat een restje dat normaal achterblijft er nu toch eerder alsnog achteraan komt.
ReagerenAnoniem28 maart 2015 om 17:51Dat denk ik niet, mijn vriend en ik hebben eigenlijk beide altijd wel een hoog libido gehad en vrijen nu niet meer of minder omdat we kinderen willen.
Ben wel bang dat omdat mijn menstruatie nu zo weinig is dat misschien niet genoeg baarmoederslijmvlies opbouwt of zo, dat een vruchtje moeilijker kan innestelen. Maar voor dat soort conclusies moet ik nog wat langer wachten denk ik. We zijn pas 3 maanden bezig nu.
Reageren