Zoeken Vraag het forum

Zwanger of niet? Miskraam

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ntshaa

Hallo ik heb een vraagje..

Ik heb in januari een vroege miskraam gehad(6weken). Daarna ben ik 22 februari weer ongesteld geworden, en daarna niet meer. Nu weer 11 dagen overtijd dus. Ik heb een test gedaan, deze was licht positief. Een dag erna weer een gedaan en deze was negatief. Wel heb ik elke avond last van misselijkheid,pijnlijke opgezette borsten en af en toe krampjes in m’n bm.

Is er iemand die dit ook heeft gehad? Of die mij een beetje op weg kan helpen? [b]xx[/b]

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hoi,

misschien ben je zwanger, maar korter dan je denkt en had je deze keer wellicht een langere cyclus. Dit kan verklaren waarom je licht positief test, en de dag erna negatief..? Ik zou nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Misschien ben je nog te vroeg en had je een langere cyclus.

Reageren
    anoniem

Hallo Ntshaa, ik heb precies hetzelfde… heb ik januari ook een miskraam gehad, na een zwangerschap van bijna 17 weken… ben toen gecurreteerd, en precies een maand erna ongesteld geweest… dit was eind februari.. inmiddels zitten we bijna in eind april en ben ik nog steeds niet ongesteld geweest.. ook de zwangerschapstesten blijven negatief, maar heb wel kwaaltjes… achja! t komt als het komt!

Reageren
Reageer op: Zwanger of niet? Miskraam
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.