Zoeken Vraag het forum

zwanger zonder seks?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • thisisme

hallo,

ik ben een meisje van 16 en ik heb nog nooit sex gehad met mijn vriendje.
    maar ik heb wel een keertje droog gevreeƫn met hem. dat betekent dat we onze onderbroeken nog aanhadden. toen is hij klaargekomen kan het zijn dat ik daardoor zwanger ben geworden? want het is nu al 38 dagen sinds de vorige keer dat ik ongesteld was..

ook ben ik een keer met mijn vinger in mijn vagina gegaan terwijl ik daarvoor even zijn onderbroek had aangeraak op de plaats van zijn penis..

ik ben er bang voor omdat ik nu al zo lang niet ongesteld ben geweesd. vorig jaar had ik het ook een keer maar dat waren maar 34 dagen..

ik hoop dat iemand kan antwoorden??

groetjes,

16 reacties
    Reageren
    anoniem

Hallo,

Ik ben al vanaf dat ik voor het eerst ongesteld ben onregelmatig ongesteld.(ik ben nu 17) Ik weet dat dit bij de puberteit hoort maar ik ben nu al sinds febrari niet meer ongesteld geweest. Ik heb wel een vriend maar we hebben nog nooit seks gehad. wel is afgetrokken en gevingerd maar ik ben nog maagd. We hebben het wel is droog gedaan, ik was naakt. hij had zijn onderbroek en zijn broek voor de helft aan. ik weet niet of hij toen is klaargekomen maar denk het niet. Ik lees nu dat je hier misschien zwanger van kan worden, ik lees nog veel meer maar ik weet niet meer wat ik moet vinden. Mijn vriend is na mijn laatste menstruatie 3 maanden weg geweest, in de tussentijd is niks gebeurd, nergens last van dus ik kan nu geen 3 maanden zwanger zijn.. Nou is hij vorige week teruggekomen en hebben we niet veen anders gedaan als hiervoor, ook wel droog. nu voelde ik mij van de week niet fijn en ik dacht eraan dat ik al geen tijd meer ongesteld was geweest. het lijkt wel of mijn buik dikker is en heb ook wel buikpijn. Dit kan ook door stress komen las ik, en die heb ik sinds een paar dagen heel erg.Ik ben ook wel moe maar ik ben de hele week ook laat naar bed geweest en maak lange dagen. Ik heb wel wat syptomen van zwangerschap maar die kunnen natuurlijk ook me stress en vermoeidheid te maken hebben. IK heb het er nog met niemand over gehad en ben best wel bang. ook denk ik dat ik me aanstel en durf het tegen niemand te vertellen, ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen?

groetjes

Reageren
    Tara

Hai, hier op het forum kunnen we niet zeggen of je zwanger bent of niet maar haal voor de zekerheid even een testje, dan weet je het. En misschien een idee dat je aan de pil gaat, want nu neuken jullie nog droog, maar binnenkort willen jullie verder… Zorg in ieder geval dat jullie ook condooms in huis hebben. Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes Tara

Reageren
    anoniem

Heei Tara,

Ik ben 11 mei weer ongesteld geworden. Het is nu weer tijd dat ik ongesteld moet worden en toch zit ik weer in spanning,terwijl er eigenlijk niet veel meer gebeurd is. Ik ga inderdaad aan de pil want ik wordt er alleen maar onzeker van..Ik kan nu niet alsnog zwanger zijn toch? Misschien dat ik toch nog maar een test haal om van mijn onzekerheid af te zijn!

Groetjes

Reageren
    anoniem

Hee dames, door stress kan het ook wat dagen langer.duren voordat je ongesteld wordt! Niet te veel aan denken dus!

Reageren
    ik

Hallo. ik ben een meisje van 17 heb al 3 maanden niks meer gedaan. ben elke maand gewoon ongesteld geweest en nu ben ik een dag te laat.. wat betekent dit?

greetzz

Reageren
    1111

wat betekent als je lichtbruine vlekken in je onderbroek hebt

Reageren
    Anoniem

hallo,
    Ik ben een meisje van 16 en ben een week over tijd. Ik heb nog nooit seks gehad met mijn vriend, wel gevingerd en afgetrokken en al die dingen. Ik zit een beetje te stressen de laatste week, ik zou het heel erg vinden als ik in verwachting zou zijn.
    Ik ben nog vrij onregelmatig ongesteld, vorige keer was het een week te vroeg, maar normaal maak ik mij nooit zorgen. Nu dus wel. Ik hoop echt dat ik binnenkort ongesteld wordt.
    Dit wou ik eigenlijk alleen maar even kwijt.

Reageren
    Tandor1

Je geeft zelf al aan dat je onregelmatig menstrueert.
    Bovendien: als er geen sperma in je vagina komt kun je dus onmogelijk zwanger zijn. Dus ik zou als ik jou was maar niet zo druk maken.

Reageren
    Anoniem

Heyy,
    Kan je zwanger worden van je vriend aftrekken, zodat hij klaarkomt. Daarbij komt hij lichtjes in contact met zn eigen sperma en dat hij dan vervolgens mij vingerd ?
    Hij is er van overtuigd dat er niks gebeurt maar ik ben dan toch iets voorzichtiger..
    Groetjesss

Reageren
    Tandor1

De kans is weliswaar niet erg groot, maar als er sperma aan zijn vingers zit en hij vingert je meteen daarna is dat niet zo handig. Het is verstandiger als hij eerst zijn handen afveegt.

Reageren
    Anoniem

Hallo ik ben een meisje van 16
    Ik heb geen vriendje nog NOOIT sex gehad maar ik heb nu 3 dagen last van me onderbuik en ik heb het gevoel dat ik moet overgeven en ik heb gevoelige borsten ik ben ook best wel moe
    de laaste tijd en ik krijg een buikje
    ik kan toch niet zwanger zijn ????

Reageren
    John (moderator)

En hoe denk je dan dat je zwanger geraakt zou kunnen zijn? Heb je op school nooit seksuele voorlichting gehad?

Reageren
Reageer op: zwanger zonder seks?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiƫntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiƫntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.